וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט האריך את מעצרו של לירון בסיס ב-40 יום

4.6.2024 / 9:04

כדורגלן העבר שנעצר בבית מלון ברוסיה לבקשת רשויות האכיפה הגרמניות, חשוד על פי הדיווחים ב-33 הונאות בהיקף של 26 מיליון יורו. הוא מכחיש את ההאשמות נגדו והתלונן על כך שהוא לא מקבל אוכל כשר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.6/ספורט1

ימים ספורים אחרי שנחשפנו באמצעות התקשורת הרוסית על מעצרו של כדורגלן העבר לירון בסיס, היום (שני) בית משפט במוסקבה האריך את מעצרו ב-40 בימים. בהתאם להחלטת בית המשפט, כך מדווח ברוסיה, הוא יישאר במעצר לנוכח היקפי ההונאה בה הוא חשוד - ובהמשך עשוי להיות מועבר למעצר בגרמניה.

לפי הפרסום נוסף ב"טאס", בגרמניה, המדינה שלמעשה ביקשה את מעצרו מהאינטרפול, חושדים כי הוא משתייך לכנופיית פשע שעוסקת בהונאה בהיקפים גדולים מאוד. הישראלי, כך נכתב בנוסף, מכחיש את ההאשמות נגדו. "אני לא אשם בכלום", צוטט. בנוסף התלונן על כך שלא מספקים לו אוכל כשר, דבר שמאלץ אותו לאכול לחם מלא ולשתות תה.

בסרטון: לירון בסיס בתא המעצר

לירון בסיס. ניר פקין
הסתבך בעקבות חשדות לעבירות הונאה. לירון בסיס/ניר פקין

בסיס בן ה-50 גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ועלה למשחקים בודדים בקבוצה הבוגרת, לפני שעבר להפועל חיפה והפועל באר שבע, שם היה שותף לזכייה בגביע המדינה ב-1997 עם הבישול בגמר לג'ובאני רוסו. אלי גוטמן לקח אותו יחד איתו להפועל חיפה, שם בסיס הפך לשחקן מפתח וגם זומן לסגל נבחרת ישראל אחרי שהיה מלך שערי הקבוצה עם 11 כיבושים. ב-1998/99 הבקיע שבעה שערים והיה שותף לאליפות ההיסטורית של הפועל חיפה. לאחר מכן עבר למכבי תל אביב, מ.ס. אשדוד, בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה, לפני שחזר עם גוטמן להפועל חיפה בלאומית. הוא המשיך גם למכבי פתח תקוה ומכבי נתניה, לפני שסיים את הקריירה בעמישב פתח תקוה מליגה ב' בין 2005 ל-2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully