וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוותר על היורוליג? המאמן המבוקש עשוי לעבור ל-NBA

3.6.2024 / 16:33

אחרי שהצעיד את בון ופריז לזכיות בליגת האלופות וביורוקאפ, תומאס איסאלו עומד בפני הזדמנות ראשונה בבמה המרכזית. וושינגטון וויזארדס מעוניינת בו למשרת עוזר המאמן, ועשויה לטרוף את הקלפים

תקציר יורוקאפ: פריז אלופה אחרי 81:89 אצל בורק, 0:2 בסדרת הגמר/ספורט1

"שיטת תומאס איסאלו" הפכה בשנתיים האחרונות לשם קוד בקרב אנשי הכדורסל באירופה, שלא היו יכולים להישאר אדישים לסגנון המשחק האינטנסיבי, הפיזי, המהיר והיעיל שהנהיג המאמן הפיני בקבוצותיו. הוא הצעיד אשתקד את טלקום בון לזכייה בליגת האלופות (אחרי ניצחון בגמר על הפועל ירושלים), והעונה הניף עם פריז באסקטבול את היורוקאפ, ורבים ממתינים לראות כיצד ישתלב בעונה הבאה בלופ מאמני היורוליג.

אלא שכעת תיתכן תפנית מפתיעה שתטרוף את הקלפים, ואם תתממש - היא תגרום לאיסאלו לוותר על ההזדמנות לאמן בבמה המרכזית של הכדורסל האירופי. לוואלה ספורט נודע כי וושינגטון וויזארדס, קבוצתו של דני אבדיה, מעוניינת לצרף את הפיני לצוות המקצועי שלה ולמנותו לעוזר המאמן.

מאמן טלקום בון טומאס איסאלו. ליגת האלופות, אתר רשמי
"שיטת תומאס איסאלו" תעשה רילוקיישן לארה"ב? המאמן הפיני על הקווים/אתר רשמי, ליגת האלופות

כדי לגייסו, היא תצטרך לשלם פיצוי לפריז שחתומה עימו על חוזה לעונה הבאה. מבחינתו של איסאלו מדובר בהתלבטות קשה: מצד אחד, הוא רוצה מן הסתם להמשיך בתהליך הייחודי והמרתק שבו החל, ולהוכיח את עצמו ביורוליג; מצד שני, אופציית ה-NBA עשויה לפתות אותו, כשברקע יש כבר שמזכירים אותו כמועמד פוטנציאלי לשמש מאמן ראשי בליגה בעתיד.

איסאלו (41) נבחר לאחרונה למאמן העונה ביורוקאפ ובצרפת. מלבד התואר האירופי שבו זכה עם פריז, אחרי מאזן מדהים של 22 ניצחונות לעומת הפסד בודד לאורך הקמפיין, הוא וקבוצתו גרפו גם את הגביע המקומי. מחר (שלישי) תפתח הקבוצה את הופעותיה בגמר הפלייאוף מול מונאקו, לאחר שהדיחה את וילרבאן בסדרת חצי הגמר.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully