וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התפנית עם דן רומן: היערכות מחדש במכבי חיפה

3.6.2024 / 13:32

המאמן שמונה במכבי פתח תקוה היה בדרך להדריך את קבוצת הנוער של הירוקים, שלא ראו לנכון לעמוד בדרכו להשתדרג לבוגרים. סולטאני יירשם כישראלי כמו שוראנוב וסונדגרן?

אחרי מינויו של דן רומן למאמן מחזיקת הגביע מכבי פתח תקוה, במכבי חיפה יחלו מחדש בחיפושים אחר מאמן לקבוצת הנוער בעונה הבאה. כזכור, הירוקים כבר סיכמו עם רומן את כל תנאיו והוא היה אמור לאמן את קבוצת הנוער, אלא שאז הגיעה הפנייה ממנו לראשי המועדון מהכרמל, כשהודיע שיש לו הצעה מפתיעה ממכבי פתח תקוה וביקש להשתחרר מהסיכום.

בחיפה נענו לבקשתו והבהירו שלא ראו לנכון לעמוד בדרכו של מאמן צעיר שמקבל הזדמנות להוביל קבוצת בוגרים בליגת העל ובמוקדמות הליגה האירופית.

יש לציין כי מטעם מכבי פתח תקוה לא נוצר קשר עם מכבי חיפה בנוגע לרומן.

תומאס סולטאני, שוער ארסנל סרנדי. Gaspafotos/MB Media, GettyImages
עשוי להירשם כישראלי. תומאס סולטאני/GettyImages, Gaspafotos/MB Media

בינתיים, הניסיונות לחזק את סגל הקבוצה הבוגרת נמשכים במכבי חיפה. תומאס סולטאני ינחת תוך 48 שעות בארץ לאחר שהמריא מארגנטינה, ויעבור בדיקות רפואיות. השוער בעל השורשים היהודיים יחל בהליך לקבלת אזרחות ישראלית ולא מן הנמנע שהירוקים יפעלו בנושא כמו במקרים של אריק שוראנוב ודניאל סונדגרן, משמע שיפנו אל בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בבקשה לרשום את סולטאני כישראלי, עוד לפני שהליך האזרוח יושלם, על סמך זכאותו לתעודת זהות. סולטאני ישמש כשוער המשנה לשריף כיוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully