וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתנאל ארצי: "נהיה טובים יותר בעונה הבאה"

הישראלי הבכיר של הפועל חולון סיכם "עונה קשה", דיבר על מכת הפציעות בפלייאוף ("כאילו שיחקנו בלי חצי גוף") ונזכר ברגע אחד שייקח איתו: "פתאום צצו ארבעה אוהדים שלנו בסומבטהיי"

תקציר מחצי גמר הפלייאוף הספרדי בכדורסל: ריאל מדריד - ברצלונה 98:104/ספורט1

מבחינה מספרית נטו, העונה שהסתיימה אמש (ראשון) לא הייתה יוצאת דופן עבור נתנאל ארצי. הוא רשם 9.5 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק, לעומת 9.3 ו-3.8 בהתאמה אשתקד, אבל בכל זאת היה בה משהו שונה. לראשונה, הפורוורד הפך לעוגן ישראלי משמעותי בקבוצת צמרת.

"אני מרגיש שעשיתי העונה קפיצת מדרגה, שהייתי הרבה יותר יציב וטוב ושהתבגרתי כשחקן", אמר ארצי, שהגיע בשלהי העונה שעברה וחתום על חוזה גם לעונה הבאה. "עד היום לא שיחקתי בקבוצות גדולות כמו חולון, לצד שחקנים ברמה יותר גבוהה, עם שיטה והבנת כדורסל. מרגיש שעשיתי קפיצת מדרגה. אני בתהליך ואני אהיה שם".

הסגולים הודחו ברבע גמר הפלייאוף, לראשונה מאז 2020, לאחר ש"טואטאו" 3:0 בידי הפועל ירושלים. בניגוד לשני המשחקים הראשונים בסדרה, שבאחד נכנעו לאחר הארכה ובשני הפסידו על חודו של סל, הפעם הם הובסו 93:75 ללא טאג' מקול, ניב משגב, סי.ג'יי האריס וג'סטין סמית'.

"המאמן עמית שרף אמר משהו נכון: נתנו הכל בסדרה, בעיקר בשני המשחקים הראשונים, ובסוף נפלנו על זריקה אחת", סיפר ארצי. "לא קל להגיע לישורת האחרונה, כשאתה בלי חצי גוף. היינו חסרים בצורה משמעותית, אבל לא ויתרנו. כשהיינו בסגל מלא, הדברים עבדו כמו שצריך והראינו הרבה יותר טוב".

נתנאל ארצי, הפועל חולון. לירון מולדובן
חתיכת אתגר. נתנאל ארצי/לירון מולדובן

במבט לאחור על העונה כולה, אמר הפורוורד הישראלי: "זו הייתה עונה קשה מאוד, בין אם בגלל הטרטורים והנסיעות ובין אם בגלל ההתמודדות עם כל מה שקרה ב-7 באוקטובר. אני רוצה להודות לאוהדים שלנו. הם באמת מדהימים, ומגיע להם המון. הם הגיעו לכל מקום שהיה בו משחק. אני זוכר שהיינו בסומבטהיי, ופתאום צצו שם ארבעה אוהדים משום מקום. אני מבין את האמוציות, קשוב למילים, הם רוצים שנוציא את המקסימום. זה האופי של חולון, וזה גם האופי שלי - לעולם לא לוותר. עכשיו אנוח קצת, ואז אלמד מכל מה שעברתי העונה. אנחנו נהיה טובים יותר בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully