וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההגרלה קבעה: מכבי תל אביב - ירושלים ביום רביעי

3.6.2024 / 10:25

בשל חוסר הסכמה על מועדי חצי הגמר, המנהלת ערכה הגרלה שקבעה כי שחזור גמר הגביע יתקיים ראשון. בולדווין ורנדולף יהיו כשירים?

תקציר מחצי גמר הפלייאוף הטורקי בכדורסל: פינאר קרשיאקה - אנאדולו אפס 97:90 (3:0 בסדרה)/ספורט1

מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ועירוני קרית אתא השלימו סוויפים בזו אחר זו ברבעי גמר הפלייאוף - אבל אף אחת מהן לא ששה להתחיל את חצאי הגמר שאמורים להיות צמודים ומותחים יותר.

בשל חוסר הסכמה בין ארבע הקבוצות, נערכה הבוקר (שני) במנהלת הליגה הגרלה שקבעה כי הסדרה בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים, שתהווה שחזור של גמר גביע המדינה, תשוחק בימים רביעי-שישי. הפועל תל אביב ועירוני קרית אתא ישחקו בימי חמישי ושבת - למרות שכל הארבע העדיפו לפתוח את חצי הגמר כמה שיותר מאוחר, ולא ביום רביעי.

מבחינת מכבי תל אביב והפועל ירושלים שייפגשו לשחזור מרתק של גמר הגביע, הסיבות היו ברורות. הצהובים ממתינים לשובו של ווייד בולדווין ורצו לדחות ככל האפשר את פתיחת הסדרה, בעוד לאדומים שאיפה דומה בעקבות הפציעה אמש של ליוואי רנדולף, שמצבו עדיין לא ברור. כעת לא ברור אם מי מהשניים יוכל לעמוד לרשות עודד קטש או יונתן אלון בפתיחת הסדרה.

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. דני מרון
מכבי תל אביב תמשיך לחכות? בולדווין/דני מרון

בעקבות העובדה שכל סדרות רבע הגמר נגמרו בסוויפ, סדרת הגמר צפויה לצאת לדרך ב-13 ביוני, יום חמישי הבא, במקום ה-16 ביוני. המשמעות היא שהעונה תסתיים שלושה ימים לפני הזמן ושני הנציגים של הליגה במשחקים הקדם אולימפיים, לורנזו בראון (ייצג את נבחרת ספרד) וג'וש ניבו (סלובניה), יוכלו להגיע בזמן למחנות האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully