וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסר מבוגר אחראי: עוד יום גורלי בהפועל תל אביב המתרסקת

2.6.2024 / 8:06

האדומים יקבלו היום את הדו"ח שצפוי להראות שההנהלה הקודמת חייבת לפחות 6 מיליון שקלים. הבלגן חוגג, אבל מינצברג נהנה

מחוץ לקווים, 30.5/מערכת וואלה, אולפן וואלה

דו"ח ה"טרו אפ" שיתקבל היום (ראשון) על ידי חברת "דלויט" יבהיר כמה כסף חייבת קבוצת הבעלות הקודמת להפועל תל אביב - חובות מתקופתה שלא דווחו בעת העברת המניות לידי קרן ההשקעות של דייויד מינצברג. בועז תושב ושות' לא באמת מסכימים עם הדו"ח הצפוי ואם לא יהיה גישור או פתרון חדש, הצדדים יגיעו לבית המשפט. מהלך כזה למעשה יפיל את עסקת הרכישה האפשרית על ידי אדמונד ספרא. ככל שמכירת המועדון לספרא נמרחת, התחושה היא שהאנרגיות שלו הולכות ואוזלות.

בסופו של יום, אין אדם אחד אחראי מכל המעורבים בעסקה. ספרא עצמו אולי רוצה את הפועל תל אביב, אבל מי שמעוניין לרכוש מועדון כדורגל, מתאמץ למצוא פתרונות ולא עומד בצד ומחכה לאחרים. העובדה שהשהה את המו"מ ולא רוצה לקחת חלק בחובות בזמן שהקבוצה כבר צריכה להתחיל בהכנות לעונה הבאה, משדרת שהוא לא נלחם על הפועל תל אביב ומיום ליום זה לא נראה טוב.

הבעלים הקודמים קיבלו שיפוי ממאיר תושב על החובות שיווצרו, אך כרגע אף אחד לא ישלם את החובות שיתגלו בדו"ח ואם לא תהיה פשרה הם יעדיפו את בית המשפט. כרגע אף אחד לא באמת עומד על המשמר עבור הפועל תל אביב ומציאת פתרונות שיעזרו לה לעמוד על הרגליים, כשהאגו משחק תפקיד חשוב.

איציק ניסנוב, בעלי הפועל תל אביב. אריאל שלום
גם הבעלים הקודמים עמוק בקלחת. איציק ניסנוב/אריאל שלום

במרכז האירוע עומד דייויד מינצברג. העובדה שהפועל תל אביב נמצאת היום היום בחוסר תיפקוד היא נקודת השפל הכי גדולה אליה הוא הצליח להביא את המועדון. מהיום בו חן סול ויוסי אבוקסיס סיימו את תפקידם, גם הוא נטש והמערכת נשארה ללא כח אדם לנהל קבוצה - מקצועית וכלכלית.

מינצברג מזמן היה צריך להיות בארץ, למנות מאמן ואיש מקצוע שיתווה דרך, אפילו להקדים את המשכורות בכמה ימים כדי לשדר חוסן ויציבות. בינתיים ההרגשה היא שהוא נהנה מהאירוע, מהבלגן, מהקרב עם בועז תושב ותשומת הלב האחרונה שהוא מקבל כאן.

מינצברג רגוע. גם החזר ההשקעה זה לא כסף שלו, אלא של משקיעים שסידרו לו משרת ניהול ולא להיפך. הוא משחק עם הפועל תל אביב כאילו מדובר במשחקי וידאו, כאילו אין אוהדים שהקבוצה עומדת במרכז חייהם. עליית ליגה בעונה הבאה? זה לא משהו שמטריד אותו. לא בגלל הירידה, לא בגלל הכסף ולא בגלל ספרא, רק בגלל מה שקורה בהפועל תל אביב בחודשיים האחרונים הוא חייב לסיים את תפקידו ולהעביר את הקבוצה הלאה, גם אם לא תהיה עסקת מכירה, אסור שהוא יהיה מעורב באיזושהי דרך בניהול הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully