וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים יערכו ישיבת תקציב ויחפשו פתרונות

2.6.2024 / 7:57

הישארות אפשרית של דור מיכה ואורי דהן יחד עם צירוף שלושה זרים יעמידו את תקציב שכר השחקנים בבירה על 18 מיליון שקל, ובמקרה כזה הצוות המקצועי יצטרך להשלים את הסגל במספר שחקנים צעירים וזולים

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

בבית"ר ירושלים יישבו בימים הקרובים בצורה מדוקדקת על תקציב שכר הצוות המקצועי והשחקנים לעונה הבאה, על מנת לקבל החלטות לא פשוטות להמשך הקיץ. למעשה, השחקנים החתומים בבית"ר בשלב זה מגיעים לעלות מועדון של מעל 12 מיליון שקל, כך שעם הרצון לנעול את דור מיכה לעונה נוספת, לרכוש את אורי דהן ולהחתימו והתקווה לצרף שלושה זרים משמעותיים בעמדות הבלם, הכנף והחלוץ - תקציב שכר השחקנים והצוות יגיע ל-18 מיליון שקל במקרה כזה, ולא ישאיר כמעט כסף לשחקנים ישראלים משמעותיים. על כן, בשלב זה תכנון העבודה הוא לצרף צעירים זולים ולהסתפק בסגל מצומצם יחסית, לפחות עד ינואר.

אם הקבוצה תתקשה למצוא זר באחד התפקידים אותם היא מחפשת, רק אז ייתכן שעל משבצת זאת ייכנס שחקן ישראלי משמעותי, כמו יונתן כהן על חשבון שחקן כנף זר כאופציה שתיבחן. דברים אלה נכונים כל עוד ירדן שועה לא נמכר. אם הכוכב יעזוב, מדובר ביותר מ-2 מיליון שקל שמתפנים משכר השחקנים, כאשר גם חלק מהכסף שיתקבל עבורו יילך לשכר השחקנים בהמשך הקיץ. לשועה יש אפשרות לממש את האופציה בחוזהו ולהביא קבוצה שתשלם עבורו 1.25 מיליון יורו עד ה-15 ליולי.

בבית"ר לוקחים בחשבון כי ההכנסות השנה יירדו משמעותית לפחות ב-6-7 מיליון שקל, כאשר בעונה שעברה בסעיף ההכנסות היו משחקי סולד אאוט נגד פאוק סלוניקי והפועל תל אביב, מענק מאופ"א, כמות מנויים גדולה של 11 אלף וגם מכירת יון ניקולאסקו ודנילו אספריה, שהכניסו מעל 5 מיליון שקל - כסף שנכון לרגע זה לא נכנס, מה שיגביל את הצוות המקצועי.

שחקני בית"ר ירושלים, אורי דהן, דור מיכה. אריאל שלום
המטרה העיקרית כרגע - השארתם שניהם. מיכה ודהן/אריאל שלום

הסיבה הגדולה לעומס על התקציב היא שלא מעט שחקנים גם זכו העונה לשדרוגים בשכר כחלק מההסכם - גם כאלה שבקבוצה התלבטו לגביהם, אך בשל המצב בשוק לא רצו לקחת סיכון. במועדון חוששים משינויים נוספים אחרי שחרור עשרה שחקנים ומעדיפים לעבוד לאט אבל בטוח הקיץ ובשלב ראשון להתמקד ולהשקיע כמעט את כל מסגרת התקציב שנשארה בהשארת דור מיכה ואורי דהן יחד עם שלושה שחקנים משמעותיים, זרים או ישראלים, בעמדות הקריטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully