וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר עמיר: "אנחנו ברמה ונלחמים, מתסכל שזה לא מספיק"

31.5.2024 / 16:52

הפועל חולון הקצרה ממילא התקצרה עוד קצת לאחר שאיבדה גם את ניב משגב בהפסד השני בסדרה להפועל ירושלים. המאמן עמית שרף: "אני לא רוצה לסכם את העונה. נביא עוד משהו שונה ואולי לא רגיל, וננסה להחזיר לכאן את הסדרה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

דווקא בישורת האחרונה של המסע הארוך בעונת 2023/24, הצרות לא מפסיקות לנחות על הפועל חולון. אחרי שסי.ג'יי האריס, קווין הרווי וטאג' מקול הפצעו והושבתו, היום (שישי) איבדה הקבוצה גם את ניב משגב, שנפצע בשריר הירך האחורי ברבע הרביעי מול הפועל ירושלים.

בלעדיו היא כמעט הצליחה לנצח ולאזן את סדרת רבע גמר הפלייאוף - אבל רק כמעט. בשורה התחתונה, האדומים ניצחו 68:70, עלו ל-0:2 וזקוקים לניצחון אחד נוסף בלבד כדי לעלות שלב לארבע הגדולות. המשחק השלישי ייערך ביום ראשון ב-20:40 בארנה.

עמית שרף מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
עדיין לא רוצה לסכם. עמית שרף/ברני ארדוב

"אני מרגיש שהיינו שם ושאנחנו ברמה, למרות הסגל שהולך ומתקצר ממשחק למשחק", אמר שחר עמיר. "אנחנו נלחמים ורוצים, ומתסכל זה שלא הספיק. אני מקווה שבמשחק הבא זה ייראה טוב יותר. כולם עדיין מאמינים, ונדאג שירימו את הראש".

המאמן עמית שרף: "עמדנו בתוכנית ההגנתית שלנו, וחיינו עם הנקודות של ג'אקורי וויליאמס. רצינו שהוא זה שיקבל את ההחלטות, אבל היינו חייבים לשלוח אותו עוד פעם-פעמיים לקו. רוב הזמן הצלחנו. לקראת סוף הרבע השלישי קיבלנו שתי שלשות במקום לרדת ביתרון. שוב השארנו אותם על 7-6 נקודות לאורך רוב הרבע הרביעי, כמו במשחק הקודם, אבל שוב היה חסר לנו עוד שחקן שייצר באחד על אחד ויפעיל את השחקנים האחרים.

"אני מאוכזב מאוד משני ההפסדים, שהוכרעו על כדור אחרון ביד עם אופציה לנצח. אני לא רוצה לסכם את העונה. גם במשחק הראשון וגם היום חזרנו ממינוס 10, מינוס 12. נצטרך לקבל החלטות, להיפגש, להתאושש ונגיע ביום ראשון וננסה להחזיר לכאן את הסדרה. הסיכויים לא לטובתנו, אבל נמצא את הדרך. נביא עוד משהו שונה, אולי לא רגיל. אנחנו משתמשים בג'סטין סמית' כמוביל כדור, ונשחק יותר עם שחר ודיאנדרה ברנס", סיכם.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully