וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרינגטון: "זה היה ניצחון מכוער, אבל לזה צריך לצפות בפלייאוף"

31.5.2024 / 17:00

הפועל ירושלים רחוקה ניצחון אחד בלבד מחצי הגמר, אחרי ששוב התגברה על לא מעט קשיים מול הפועל חולון. יונתן אלון: "הם תוקפים ומרביצים, והחבר'ה שלנו הוכיחו שהם גברים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

מצד אחד, ההפרש המצטבר בזמן החוקי של שני המשחקים הראשונים בין הפועל ירושלים להפועל חולון עומד על שתי נקודות בלבד (81:81 שלשום, 68:70 היום). מצד שני, השורה התחתונה היא החשובה - ואחרי עוד מותחן דרמטי, האדומים עלו ל-0:2 בסדרה ורחוקים ניצחון אחד מחצי גמר הפלייאוף.

"זה הפלייאוף, ולזה צריך לצפות", אמר קאדין קרינגטון. "זה היה ניצחון מכוער, אבל הוא עדיף מהפסד. כולם תרמו את חלקם, ומצאנו את הדרך להגיע למטרה מול אווירה עוינת. אני לא חושב שאנחנו יכולים להירגע עכשיו. יש להם קבוצה טובה שמסוגלת לנצח. במשחק הקודם לא הלך לי, והשלשה מחצי מגרש שינתה את המומנטום עבורי".

המאמן יונתן אלון: "חולון עושה לנו חיים קשים, ומגיע לה הרבה קרדיט. יש לחולון ארבעה פורוורדים גדולים וחזקים, שיכולים לשמור כמעט על כל עמדה. זה מקשה עלינו לייצר יתרונות ולפתח משחק שוטף. הם תוקפים ומרביצים, ואנחנו צריכים לדעת להתנהל עם זה. החבר'ה הוכיחו שהם גברים, כי לא קל לנצח כאן".

יונתן אלון מאמן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
מרוצה מהשחקנים שלו. יונתן אלון/לירון מולדובן

אלון החמיא לג'אקורי וויליאמס, שלמרות העבירה הבלתי ספורטיבית לקראת הסיום היה המצטיין במגרש עם 19 נקודות (9 מ-11 מהשדה) ו-10 ריבאונדים. "כשמוריס אנדור עזב, חיפשנו שחקן שיתאים לעמדה הזאת והבנו שהוא קצת מתקשה בקבוצה שלו. קפצנו על המציאה, ועכשיו הוא מחליף גם את זאק הנקינס".


השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully