וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסוף מישהו צריך לשלם: מי יציל את הפועל תל אביב?

31.5.2024 / 10:32

חובות הבעלים הקודמים או העמדת קבוצה לעונה הבאה - מישהו בסופו של דבר יצטרך להביא לא מעט כסף וכרגע לא עושה את זה, כשאף מבוגר אחראי לא נמצא שם כדי למצוא פתרונות לעתיד המועדון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

אוהדי הפועל תל אביב כבר לא נושמים מכל סאגת מינצברג-ספרא וההודעה המשותפת של הצדדים אתמול (חמישי) רק גרמה להם לכאב ראש גדול יותר.

לא במקרה ההודעה יצאה מכיוון הפועל תל אביב. דייויד מינצברג רצה להוריד מעצמו לחץ, וזה לגיטימי. הוא ביקש להעביר מסר שיקנה לו קצת שקט בזמן שהוא מחפש פתרונות, אם זה במכירה לספרא או לחילופין במציאת פתרונות להעמיד את הקבוצה על הרגליים בליגה הלאומית.

מייקל מינצברג, דייויד מינצברג מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
"צריך מבוגר אחראי". מייקל ודייויד מינצברג/דני מרון

בתחילת השבוע הבא יהיה ה"טרו אפ", הדו"ח האמיתי של כל השנה האחרונה והחובות הלא ידועים שנוצרו בעידן הבעלים הקודמים, כשרק לאחריו ניתן יהיה להתחיל ולהבין מי צריך לשלם וכמה. מינצברג טוען שהבעלים הקודמים צריכים לשלם מיליונים והם מנגד טוענים כי הוא חייב להם כספים, הצדדים עצמם לא יוכלו לפתור זאת במקום שהוא לא בית משפט וצריך מבוגר אחראי שינסה להביא את כולם לשולחן משותף.

איפה האופטימיות? בסופו של דבר מדובר בחובות\התחייבויות של לא יותר מ-3 מיליון דולר. במצב כזה, אם כל אחד מהצדדים ירצה בעסקה ויהיה מוכן לעשות צעד בשבילה, הדברים אפשרייים. אתמול הועלתה הצעה כי מאיר תושב יעביר מיליון דולר, ספרא מצידו ייתן מיליון דולר ומינצברג יוותר על מיליון דולר מההשקעה ובכך כל הנושא של חובות הבעלות הקודמת והמחלוקות יהפכו להיסטוריה. המספרים הם לא בשמיים, הפתרונות אפשריים, אך כדי שזה יקרה כל צד משלושת הצדדים צריך לצאת מהפוזיציה והאגו שלו במו"מ ולחשוב מה נכון לעתיד הפועל תל אביב.

sheen-shitof

הכל מתחיל באבחון

בשורה לסובלים ממיגרנות: ככה תוכלו לחזור לחיים נורמליים

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים לצד מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
אחד מהם יאמן. דגו ואבוקסיס/לילך וייס רוזנברג

חשוב לציין שעד היום אין שום מסמך משפטי שמחייב את ספרא או קושר אותו לעסקה, אפילו מסמך ההבנות הראשוני נגנז. אם יימצא פתרון לבעיית חובות הבעלות הקודמת, ספרא יחליט עם סיום בדיקת הנאותות והתייעצות עם אנשיו באם להיכנס לעיסקה על כל בעיותיה, אך אם לא יהיה פיתרון בקרוב הוא פשוט יירד ממנה. נכון להיום הנחת העבודה בהפועל תל אביב היא להתנהל כאילו אין עיסקה, זאת למעשה הדרך היחידה בה אפשר להתחיל ולהתנהל איכשהו. במועדון מקווים לסגור עם מסאיי דגו עד תחילת השבוע הבא, אם הוא לא יקבל הצעה מהפועל באר שבע. אם דגו יירד מהפרק, האופציה של יוסי אבוקסיס תעלה שוב.

אם דייויד מינצברג רוצה לשדר איזושהי רצינות לגבי ההכנות לעונה הבאה, הוא חייב להגיע לארץ. הוא השאיר מועדון יתום עם שניים וחצי עובדים, הרבה מאוד בעיות והתחייבות לטפל תחת לחץ אוהדים שרק הולך וגובר. ב-10 ביוני מינצברג צריך לדאוג ל-2 מיליון ש"ח למשכורות, סכום שכרגע אין בקופה אך אפשר לגרד על ידי מקדמות ומהלכים כאלה ואחרים שיבואו על חשבון ההכנסות בעתיד ולמעשה ייצרו עוד סוג של חוב\התחייבות וזה משהו שהוא לא ירצה. אשפר להעריך בזהירות כי אם מינצברג יהיה זה שיצטרך לדאוג למשכורות ב-10 לחודש, עסקה כנראה לא תהיה כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully