וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה: הושהה המו"מ עם נציגי ספרא

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 17:08

דרמה במועדון האדום, שהודיע שהמו"מ לעסקת העברת הבעלות הופסק בשלב זה. הסיבה: "מתן זמן נוסף לפתרון החובות של קבוצת הבעלות הקודמת למועדון", העומדים על יותר מ-10 מיליון ש"ח. מסאי דגו השהה את תשובתו ובמועדון עשויים לא להמתין לו ולחפש מאמן אחר

דרמה בהפועל תל אביב: עסקת אדמונד ספרא שנמשכת ומתעכבת כבר תקופה ארוכה אל מול אנשי מינצברג, תקועה בשלב זה. במועדון הודיעו היום ששני הצדדים "החליטו במשותף להשהות את המשא ומתן כדי לתת זמן נוסף לפתרון החובות של קבוצת הבעלות הקודמת למועדון".

עוד נכתב כי "EMS ו-TAFP מחויבים לתהליך בדיקת נאותות ומשא ומתן הולם, שמבחינתם חייב להתרחש בסודיות מוחלטת על מנת להבטיח את התוצאה הטובה ביותר לכולם, לרבות המועדון והאוהדים. יש להסתמך רק על הצהרות רשמיות של הצדדים במהלך תקופה זו, ולא יהיו הצהרות נוספות לתקשורת עד למועד המתאים".

אין משמעות הדברים כי העיסקה בין הצדדים התפוצצה, לפחות לא בשלב זה, אך היא מבשרת על קשיים גדולים. נכון להיום, קבוצת מינצברג טוענת לחובות של יותר מ-10 מיליון ש"ח באחריות הבעלים הקודמים של המועדון, כאשר ספרא לא מוכן לקחת אחריות על חובות אלה. אם קבוצת מינצברג והבעלים הקודמים יגיעו לפתרון בנוגע לאחריות על חובות העבר, העיסקה תתקדם, במידה ולא יימצא פתרון, ספרא יירד מהעיסקה.

נכון לעכשיו, מינצברג ימשיך להכין את הקבוצה לליגה הלאומית, ימנה מאמן ויחפש פתרונות כלכליים למצב הלא פשוט בו נמצא המועדון. מסאי דגו משהה בינתיים את תשובתו למועדון וייתכן כי במועדון לא ימתינו לו וילכו על מאמן אחר.

דייויד מינצברג, מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
יישאר כבעלים של הפועל תל אביב? דייויד מינצברג/דני מרון

השבועיים הקרובים מוגדרים כקריטיים, היות ולאחר מכן כבר תהיה בעיה להתחיל להתכונן בזמן לעונה הבאה ולהעמיד קבוצה שתוכל לעלות ליגה. במקרה כזה, ספרא עלול לרדת מהעסקה ומינצברג יישאר תקוע עם חובות וחרם מנויים שעשויים להוביל לקריסה כלכלית, ולכן נכון גם מבחינתו להתפשר במתווה המתאים ולמכור את המועדון. כזכור, הקבוצה ירדה ללאומית בעונתו הראשונה של מינצברג בתפקיד ושבועיים לאחר סיום העונה, פיתרון לא נראה באופק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully