וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר עובד: השחקן שצפוי להאריך חוזה במכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 21:59

במועדון הבהירו לאחד הוותיקים שהמאמן מעוניין בו, סבע צפוי להיות מוכן לפתיחת האימונים והחלטה לגבי סולטאני תתקבל בקרוב. וגם: זמן ההחלמה הצפוי לחג'ג'

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

במסגרת ההכנות שלה לעונה הבאה, מכבי חיפה ממשיכה במאמצים להחתים שחקן כנף זר וכן להגיע להבנות עם שואו בנוגע להתרת חוזהו, או לחילופין למכור או להשאיל את הקשר מאנגולה. בנוסף נמשכים המגעים בין הירוקים לתומאס סולטאני, אשר בקרוב תתקבל החלטה אם לצרפו או לחפש שוער אחר שיגיע על מנת להתמודד עם שריף כיוף על העמדה.

שחקן שברק בכר מעוניין להשאיר בסגל הוא רמי גרשון, שקיבל ממכבי חיפה מסר לפיו המאמן החדש-ישן מעוניין שימשיך. הבלם צפוי לסכם בקרוב על הארכת חוזהו בעונה נוספת.

גם בדיא סבע, כזכור, בכר הבהיר שהוא מעוניין. סבע יעבור שיקום מניתוח ארתרוסקופיה בברכו ובכרמל הבהירו שלא מדובר בפציעה חמורה, משמע שהשחקן צפוי להיות מוכן לפתיחת האימונים וההערכה היא שהוא אכן יחזור להשתייך לסגל הירוק בעונה הקרובה.

רמי גרשון שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
רמי גרשון צפוי להמשיך בשורות מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

מי שנותח הבוקר בגרמניה, כפי שכבר נכתב בימים האחרונים, הוא עילאי חג'ג'. זמן ההחלמה הצפוי לקשר מכבי חיפה ינוע בין שלושה לחמישה שבועות וגם בנבחרת האולימפית של ישראל יעקבו אחר קצב ההתאוששות שלו, אולם בקרב גורמים בהתאחדות אמרו שהצוות המקצועי בראשותו של גיא לוזון לא אופטימי לגבי האפשרות שחג'ג' יזומן למשחקים האולימפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully