וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה סיכמה עם אסף צור על הישארות

28.5.2024 / 9:41

אחרי החזרה לליגת העל, וברקע הניסיון לארח בנתניה בעונה הקרובה, בעולה החדשה כבר מתכוננים כשסיכמו עם השוער: "להביא שמחה לכל תושבי הצפון"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5/ספורט1

אחרי עונה אחת בלבד בליגה הלאומית, עירוני קרית שמונה חזרה לליגת העל ובמועדון כבר החלו ההכנות לעונה הבאה, כשסוכם עם אסף צור על המשך דרכו כשוערה של הקבוצה.

"שמח מאוד ונרגש להמשיך לעונה שלישית במועדון", אמר צור לאחר החתימה, "אני רוצה להודות לבעלים איזי שירצקי ולמנכ"ל יוסי אדרי על האמון. מחכה בקוצר רוח לתחילת העונה, להמשיך את הדרך שהתחלנו וברגעים קשים כאלה להביא שמחה וגאווה לכל תושבי הצפון".

במקביל, בקבוצה ממשיכים להתעסק בהכנות לעונה הבאה גם מבחינה טכנית בכל מה שנוגע לאימונים ואירוח משחקים. במועדון יבהירו למינהלת שהם מבקשים להפעיל את הוראת השעה ולאפשר לקבוצה לארח באיצטדיון בנתניה כשבמועדון יחפשו באזור זה גם מגרש אימונים קבוע וישכנו את השחקנים באזורים אלו.

אסף צור שוער עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ימשיך לעונה שלישית במועדון. אסף צור/ברני ארדוב

פרץ שיחק בעבר בהפועל פתח תקווה והפועל רעננה, והגיע לקרית שמונה מאנורתוסיס הקפריסאית ב-2022. צור ששימש כשוער השני בעונת הירידה של קרית שמונה, הפך לשוער הראשון בליגה הלאומית והציג עונה מצויינת כשכעת החליטו בקבוצה שצור ימשיך כשוער גם בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully