וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלמה בניית הצוות של בכר. שואו ישוחרר ממכבי חיפה

27.5.2024 / 17:42

במועדון סגרו סופית עם נוסבאום, גיא ויזינגר ודני ענבר שיחברו לשחר ויזינגר, דרור שמשון ואורי הראל. האנגולי יקבל הודעה שהוא לא בתוכניות המקצועיות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5/ספורט1

אחרי היציאה לפגרה והפרידה מהצוות המקצועי בראשות מסאי דגו, במכבי חיפה יודיעו בזמן הקרוב על הצוות המקצועי שיעמוד לצידו של המאמן החדש-ישן, ברק בכר שכידוע חוזר לתפקיד.

במכבי חיפה סיכמו סופית עם עמיר נוסבאום ושחר ויזינגר ושניהם ישמשו כעוזרי המאמן של בכר. ויזינגר שימש כעוזר המאמן של מסאי דגו ומוערך מאוד במערכת. למעשה, במכבי חיפה הציעו לו את האופציה לשמש כמאמן קבוצת הנוער, אלא שבכר רצה מאוד את המאמן הצעיר בצוות המקצועי. בנוסף, אליהם יצטרף כאמור גם מאמן קבוצת הנוער בעונה האחרונה וזאת לאחר שנוסבאום נתן את הסכמתו לחזור לתפקיד עוזר המאמן.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם גיא ויזינגר. אודי ציטיאט
חוזרים יחד למכבי חיפה. בכר וגיא ויזינגר/אודי ציטיאט

בתפקידם יישארו מאמני הכושר אורי הראל ודרור שמשון, כאשר גיא ויזינגר יחזור לתפקיד מאמן השוערים וכן יהיה האחראי על המצבים הנייחים. בנוסף, דני ענבר יחזור למועדון בתפקיד המנטליסט וגם הוא סיכם על חזרתו לצוות של בכר.

בנוסף לכך, במכבי חיפה כמובן עוסקים בבניית הסגל לעונה הבאה וכבר בתקופה הקרובה חלק מהשחקנים יקבלו הודעה על אי המשך דרכם בקבוצה. כחלק מהשינויים הצפויים בקקבוצה רוצים לצרף זר בעמדת הכנף הימנית וכן עוד שחקן למרכז המגרש. מנואל שואו יקבל הודעה על כך שהוא לא בתוכניות המקצועיות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully