וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי סיום העונה המתוק: המטרה של רוני לוי והפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 10:18

במועדון חגגו את הניצחון בדרבי ורוצים המשכיות בעונה הבאה. רוני לוי ינסה להשאיר את מלמד, ג'ראפי ומאיימבו, אך במועדון יודעים: "יהיה ביקוש ללא מעט שחקנים שלנו"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

שחקני ואנשי הפועל חיפה חגגו דקות ארוכות לאחר המשחק אתמול (שבת) מול מכבי חיפה עם כאלף מאוהדיהם שהגיעו לאיצטדיון והיו עדים ל-0:2 המפתיע. בחיפה שמחו מאוד לסיים את העונה עם ניצחון בדרבי, כאשר גם המאמן רוני לוי החמיא מאוד לחניכיו. "רצינו לסיים עונה נהדרת שלנו עם הניצחון הכי יוקרתי שאפשר", אמר שחקן בקבוצה, "כל השבוע ידענו שניצחון ייתן לאוהדים שלנו לצאת לפגרה עם ראש מורם ובאנו מכוונים מאוד לעשות את זה".

גיא מלמד שחקן הפועל חיפה חוגג ניצחון בדרבי. דני מרון
סיים עונה חלומית מבחינתו בצורה נהדרת. גיא מלמד/דני מרון

בקבוצה החמיאו לרוני לוי שתוכנית המשחק שלו עבדה במלואה. מי שעוד זכה למחמאות גדולות הוא כובש הצמד גיא מלמד שסיים עונה חלומית מבחינתו עם 17 שערים, כשרק ערן זהבי, דין דוד ופרנזי פיירו כבשו העונה יותר ממנו. בחיפה רוצים מאוד לשמור את מלמד בקבוצה וזאת למרות שבמועדון מבינים שלחלוץ ביקוש גם מעבר לים וגם אצל הקבוצות הגדולות. המטרה של לוי היא אכן לשמר את מרבית הסגל ולשמור שחקנים דוגמת מלמד, יואב ג'ראפי ופרנן מאיימבו. "ברור שאחרי עונה כזו יהיה ביקוש ללא מעט שחקנים", אמרו במועדון, "אבל נרצה לשמר את השלד ולחזק אותו כדי לעשות אפילו עוד צעד קדימה בעונה הבאה".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקני הפועל חיפה חוגגים. דני מרון
סוף סוף ניצחון בקרב העירוני. הפועל חיפה חוגגת/דני מרון

"היה לנו מחסום מקצועי וגם פסיכולוגי לנצח את הקבוצות מעלינו בטבלה. יש המשכיות וככל שעבר הזמן הקבוצה הייתה חזקה יותר והצליחה להתמודד יותר טוב ככל שהעונה התקדמה", הסביר לוי, "אנחנו בנינו קבוצה חדשה לגמרי. לא ידענו לאן נגיע, לא האמנתי שנגיע למקום הזה. יש רשימה ארוכה של שחקנים שלא נחשבו לגיטימיים לליגת העל, אבל הם הוכיחו שכן. בכל מועדון שחקן שעושה פריצה והוא טוב מאוד אז ש הצעות עליו, נשתדל לעשות את המקסימום. יואב תמיד עושה מה שהוא יכול בשביל הקבוצה. אני מבין שרוצים לשמור על השלד הקיים, הולכים לקראת קיץ מאוד חשוב וקשה מבחינת עבודה".

"דרבי זה דבר מאוד מרגש במיוחד כשאתה מסיים עונה ככה בטעם טוב ונשאר מהטעם הזה לעונה הבאה", קבע ניב אנטמן שקיבל את המקום בהרכב ורשם משחק טוב, "אני מודה לרוני שתמך בי והשאיר אותי על גיצים במהלך כל העונה. חבל לי שהקהל שלנו לא בא בכמויות יותר גדולות, אבל מי שהגיע נהנה. באופן אישי אני מרגיש פספוס במהלך הקריירה והייתה לי קבלת החלטות פחות טובה. נלחמתי בקיץ להגיע. אין לי חוזה לעונה הבאה, אבל אני מאוד רוצה לקבל את ההצעה מהפועל חיפה. כמובן שאני מעדיף.לשחק ואם תגיע הצעה אשקול את הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully