וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים של אבא אחר? הפרשה הקשה של אקס ליגת העל

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 9:46

לארי קיודה טען כי בדיקת DNA אישרה על הרומן של גרושתו מחוץ לנישואים, אך היא תקפה בחזרה ואיימה בתביעה: "אדרוש משמורת מלאה על הילדים, הוא שלף עלי סכין"

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

לארי קאיודה חווה את השנה הקשה בחייו. לפני כשלושה חודשים דווח במולדתו ניגריה כי ניסה להתאבד, בעקבות פרשה קשה במסגרתה ניהלה אשתו רומן מחוץ לנישואים ולכאורה גם ניסתה לגנוב את כל נכסיו.

בעקבות הפרשה הזאת בוצעו לפי דיווחים בדיקת DNA, שלימדו על התוצאות מהן חשש אקס מכבי נתניה - הוא לא האבא הביולוגי של שלושת ילדיו, אלא הכומר איתו ניהלה אשתו של קאיודה רומן במשך שנים רבות.

עם זאת, גרושתו של השחקן אזין דורה הכחישה את הדיווחים הללו ואף שיגרה מכתב לפני תביעה, מטעםרך דין, בו היא דורשת מקאיודה להתנצל תוך 24 שעות. "הטענות השקריות הללו גרמו בושה רבה לילדים", נכתב בו. "מאז פרסום הסיפור הזה הילדים המסכנים בוכים בלי הפסקה, מסרבים לאכול, לישון או לצאת מהבית. החברים לועגים להם".

עוד נכתב כי "בניגוד לדיווחים לא בוצעו בדיקות DNA, אך הלקוחה שלנו מוכנה ללכת לבדיקות כאלה אם תרצה בכך. אם לא תעמוד בדרישות שלנו, נלך לבית המשפט ונדרוש משמורת מלאה על הילדים".

הכדורגלן הניגרי לארי קאיודה. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
סיפור קשה. קאיודה/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

גרושתו של קאיודה הוסיפה וכתבה בחשבון האינסטגרם שלו: "כל כך נמאס לי מהשטויות של האיש הזה, וזה צריך להפסיק עכשיו. ידעתי שהוא לא היה יציב נפשית כששלף לעברי סכין לפני כמה חודשים, אבל להרוס את חיי הילדים התמימים שלנו - זה יותר מדי. לא ידעתי שתלך לשם".

"השנתיים האחרונות לנישואים שלנו היו גיהנום", הוסיפה דורה, "תפסיק לגרור את הילדים לתוך השקרים שלך. עשינו לכולנו טראומה עם ההתנהגות שלך".

קאיודה בן ה-31 כיכב בשורות מכבי נתניה בעונות 2013/14 ו-2014/15 והיה מועמד לשוב אליה בחלון החורף האחרון. הוא עבר גם באוסטריה וינה, שחטאר דונייצק ומספר קבוצות טורקיות, והעונה הוא משחק בגנצ'לרבירלי.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully