וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר הביע אכזבה. בחיפה הבהירו: אף אחד לא ישוחרר

26.5.2024 / 8:14

מכבי חיפה ערכה ארוחה לסיום העונה אחרי ה-2:0 להפועל, הבעלים לא הסתיר את אי שביעות רצונו. קורנו רוצה לעזוב, בכר סימן שתי עמדות שבהן המטרה תהיה להנחית זרים

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

אכזבה גדולה במכבי חיפה בתום ההפסד להפועל חיפה בדרבי, 2:0 במחזור סיום העונה בה איבד המועדון את האליפות אחרי שלוש שנים. הירוקים ציפו לסיים בטעם מתוק עם ניצחון על היריבה העירונית, אך בפועל היה מדובר בסוג של התפרקות, כאשר סגנית האלופה הפסידה במשחק בו ספגה שני כרטיסים אדומים. בקבוצה התלוננו על השיפוט של נאאל עודה ומשוכנעים שקופחו כשלא נשרק לטובתם פנדל במקרה בו הוכשל לטענתם מחמוד ג'אבר בתוך הרחבה.

אחרי המשחק ערכו שחקני ואנשי הקבוצה ארוחת סיכום עונה, במהלכה הבעלים יעקב שחר הביע את חוסר שביעות הרצון מההפסד. שחר ניצל את הערב כדי להיפרד מענאן חלאילי שרשם את משחקו האחרון בקבוצה. בחיפה מבינים שהעזיבה של חלאילי מותירה חלל באגף ימין וברק בכר שישוב לתפקיד מאמן הקבוצה בעונה הבאה, מעוניין בשחקן זר לעמדה זו. הכוונה היא לחזק גם את מרכז המגרש עם שחקן זר.

לעומת זאת, מי שרוצה לעזוב הוא פייר קורנו בגלל המצב הבטחוני, אך בחיפה ינסו להשאירו. למעשה, בסיום המשחק אתמול הודיעו ראשי המועדון בארוחה שערכו כי אף שחקן מהסגל הנוכחי לא ישוחרר. למרות ההצהרה, כאמור, חלק מהשחקנים ינסו להניח בפני המועדון הצעות שיהיה קשה לסרב להן.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם המאמן מסאי דגו. דני מרון
שחר לא אהב את ההפסד, דגו זכה לאהבה מהקהל במשחקו האחרון בקבוצה/דני מרון

מי שצפויים לחזור לקבוצה ולהתחיל את האימונים שיחלו באמצע חודש יוני הם רועי אלימלך שרשם עונה טובה מבחינה אישית בהפועל פתח תקווה, מאור לוי שרשם את הפריצה המיוחלת במכבי פתח תקוה ודיא סבע. בנוסף, בקבוצה ינסו לסגור סופית על צירוף שוער, כשתומאס סולטאני הוא המועמד המוביל להצטרף.

לצד ההכנות לעונה הבאה והאכזבה מההפסד בקבוצה שיבחו את הקהל על הפרידה ממסאי דגו. המאמן מוערך מאוד על ידי אנשי המועדון ובקבוצה היו מרוצים מאוד המופע של הקהל. לאחר ההפסד ביציע הצפוני קראו למסאי דגו והביעו בפניו את הערכתם. דגו עצמו יטוס ביום רביעי לגמר ליגת האלופות ולאחר מכן יקבל החלטות לגבי עתידו, כאשר האופציות כעת הן הפועל תל אביב ובני יהודה או לחלופין לחפש קבוצה מעבר לים.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

הפוסט של איתמר ניצן

איתמר ניצן, שכזכור הודיע על פרישה, פרסם היום פוסט באינסטגרם שבו הוא נפרד וגם רמז על כך שהוא יחזור בקרוב לכדורגל, רק בכובע אחר.

"כשאבא שלי ואני התחלנו לשחק כדורגל לכיף ביחד, לעולם לא עלה בדעתנו שנגיע כל כך רחוק, שנצליח לכבוש כל תואר, כל מעמד וכל יעד שאי פעם הצבנו לעצמינו", כתב ניצן, "אחרי 18 שנים, אני גאה ושלם עם כל צעד והחלטה שלקחתי בדרך, הסבתי המון הנאה, גאווה וכבוד למשפחה ולקרובים שלי, אבל בעיקר לעצמי. לכל מי שעמד לצידי במסע המדהים הזה, גם אם לקצת, אתם חלק בלתי נפרד ממני, לנצח גם תשארו. זה אולי הסוף של פרק משמעותי אחד אבל ללא ספק ההתחלה של פרק גדול אחר. תודה למשחק הכי טוב בעולם, על כל מה שנתן לי ומה שיתן לי בעתיד. נתראה בקרוב".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully