וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר ניצן הודיע על פרישה בסיום העונה: "היה תענוג"

24.5.2024 / 11:38

שוער מכבי חיפה, שאיבד את מקומו בין הקורות בתחילת העונה, תולה את הכפפות לפני גיל 37. זכה באליפות עם עירוני קרית שמונה ורשם הופעה בנבחרת ישראל

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 4:1/ספורט1

איתמר ניצן, שוער מכבי חיפה שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-37, הודיע הבוקר (שישי) על פרישה מכדורגל בסיום העונה. הדרבי מחר נגד הפועל חיפה (שבת, 18:30) יהיה משחקו האחרון בקריירה, אם ישותף בו אחרי שאיבד בתחילת העונה את המקום בין הקורות לשריף כיוף.

ניצן גדל במחלקת הנוער של מכבי הרצליה ושיחק בין היתר בהפועל תל אביב, עירוני קריית שמונה, הפועל רמת השרון, מכבי פתח תקווה, בית"ר ירושלים ומכבי נתניה. הוא זכה באליפות עם עירוני קרית שמונה, עוד קודם לכן בגביע המדינה עם הפועל תל אביב וכן חמישה בגביעי טוטו עם מכבי נתניה, בית"ר ירושלים, מכבי פתח תקוה, מכבי הרצליה וקרית שמונה. בנוסף, זכה עם מכבי חיפה בקיץ בתואר אלוף האלופים. ביוני 2021 ערך את הופעתו הראשונה והיחידה בנבחרת ישראל, במשחק ידידות במונטנגרו שהסתיים ב-1:3 לישראל ובו ספג בפנדל.

איתמר ניצן, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
תולה את הכפפות. איתמר ניצן/מאור אלקסלסי

כאמור למכבי חיפה הוא הצטרף בקיץ במטרה להיות שוער הראשון, אך במהרה ירד לספסל לאור יכולתו הגבוהה של כיוף. בסך הכל ערך 13 הופעות במדי הירוקים בכל המסגרות. "זה היה תענוג", כתב ניצן באינסטגרם בהודעה ראשונית על פרישתו ממשחק פעיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully