וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יישאר בחוזה ארוך טווח? הפועל ירושלים רוצה לרכוש את רויזמן

23.5.2024 / 19:28

השחקן אמור לשוב למכבי תל אביב שממנה הושאל, אך במועדון יפעלו להשאירו. חוזז רוצה לעבור לחו"ל, בבירה ימתינו להחלטת מכבי חיפה לגבי קאסה ונאור

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים 1:3/ספורט1

הפועל ירושלים מעוניינת לרכוש את שחקנה של מכבי תל אביב, אור רויזמן. הקשר שהושאל השנה למועדון מהבירה חוזר אוטומטית למכבי תל אביב, כאשר בהמשך אמורה להתקבל החלטה באם להשאילו לעונה נוספת או למכור אותו, כשהקבוצה מהבירה מעוניינת שימשיך בכל מקרה בעונה הבאה ובאם יש אפשרות לרכוש את כרטיס השחקן שלו ולהחתימו על חוזה ארוך טווח.

מי שכרגע חוזר למכבי תל אביב ולא יושאל מיידית הוא מתן חוזז, שרוצה גם לבדוק אופציות בחו"ל ולהגשים חלום. במועדון רוצים לצרף קשר ושחקן כנף זרים, אך מבינים שיהיה קשה להנחית בארץ שחקנים שישדרגו בתקופה הזאת. ישנו רצון למכור את אילוז' יאו בקיץ, שנה לתום חוזהו, ואם תהיה קבוצה שתשלם עליו סכום של לפחות 500 אלף יורו, העסקה תצא לפועל.

שחקני הפועל ירושלים, מתן חוזז, אור רויזמן. ברני ארדוב
עתיד חוזז בספק, אבל בירושלים יפעלו להשארת רויזמן/ברני ארדוב

בנוסף, אם מכבי חיפה תשאיל את גוני נאור או ליאור קאסה, במועדון ירצו לצרפם, אך דברים יתבהרו בהמשך הקיץ. כחלק מההסכמים בזמנו בין המועדונים, השניים חתמו על סעיף לפיו הם יכולים להיות מושאלים בארץ רק להפועל ירושלים.

במקביל החלו במועדון את שלב חידוש החברות בעמותת הפועל ירושלים ומכירת המינויים לעונת המשחקים הבאה. מחירי החברות בעמותה עומדים על 1,200 למצטרפים חדשים ו-1,500 לחברי עמותה קיימים. מחירי המינויים עומדים גם השנה על 850 ש''ח, ללא העלאה משנים קודמות. במועדון מצפים לשבור את שיא המינויים וחברי העמותה לשנים הקודמות. מחנה האימונים ייערך השנה בפולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully