וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית חושפת: "הסכם הסקס" החלומי עם הכדורגלן

22.5.2024 / 0:13

ג'סיקה גויקוצ'אה לא מתביישת בהרגלי המין שלה עם בן זוגה, אקס ברצלונה, ומגלה מה קורה אם חס וחלילה יש יום שבו הם לא מקיימים יחסים

הדוגמנית ג'סיקה גויקוצ'אה/אינסטגרם

הדוגמנית ג'סיקה גויקוצ'אה חשפה שיש לה "הסכם מיני" עם כוכב ברצלונה ונבחרת ספרד לשעבר, מארק בארטרה. המשפיענית והדוגמנית יוצאת עם בארטרה מאז 2021 ונשאלה על מערכת היחסים שלהם בתוכנית האירוח הספרדית La Resistencia.

הכדורגלן מארק בארטרה ובת זוגו ג'סיקה גויקוצ'אה. Juan Naharro Gimenez, GettyImages
אהבה בוערת. בארטרה וגויקוצ'אה/GettyImages, Juan Naharro Gimenez

גויקוצ'אה, 27, הודתה בפני מנחה התוכנית שהיא ממש התקשתה ללא בן זוגה במהלך שבועיים שבהם שהתה בבאלי. כאשר נשאלה כמה פעמים בחודש האחרון היא ב"פעילות מינית", היא נתנה תשובה שאפשר לפרש למספר כיוונים. "הייתי בבאלי חצי מהחודש, מה שאומר שלא הייתי עם בן זוגי", אמרה גויקוצ'אה, "היינו קבוצה של שישה אנשים, הייתה לנו מעט מאוד פרטיות, וכשאפשר היה, סגרתי את הווילונות והדלת... זה היה ברור, אבל את לא יכולה לעשות הרבה עם כל כך הרבה אנשים בחדר".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
הדוגמנית ג'סיקה גויקוצ'אה ובן זוגה מארק בארטרה. אינסטגרם, goicoechea, צילום מסך
הדוגמנית ג'סיקה גויקוצ'אה ובן זוגה מארק בארטרה/צילום מסך, אינסטגרם, goicoechea

בארטרה ישב בקהל, ולא נראה נבוך מדי מהווידוי של בת זוגו. למעשה, הוא עצמו הצהיר בעבר ש"בכל יום שאנחנו מתראים, אנחנו צריכים לעשות את זה", כשדיבר על הקשר המיני החם ביניהם. גויקוצ'אה פירטה, והוסיפה: "אם לא נעשה את זה יום אחד, ביום שאחרי אנחנו חייבים לעשות את זה פעמיים!".

בארטרה היה נשוי בעבר לעיתונאית מליסה חימנז מ-2017 עד 2022. הכדורגלן הודיע על הזוגיות עם גויקוצ'אה בנובמבר 2021, חודשים לאחר פרידתו מחימנז.
לגויקוצ'אה יש כיום 2 מיליון עוקבים באינסטגרם, ומותג אופנה ומותג קוסמטיקה. בארטרה משחק בבטיס, אחרי שחזר מטרבזונספור, אבל הבלם בן ה-33 סבל מפציעה והוגבל לארבע הופעות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully