וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיותיו של הירש גולדברג-פולין יניפו את דגל הזכייה בארנה

21.5.2024 / 19:30

הפועל ירושלים - כהרגלה, יש לציין - תחגוג מול עיניה של הפועל חולון את גביע המדינה החדש. המשחק ביום רביעי ב-18:45 יקנה למנצחת את יתרון הביתיות בסדרת הפלייאוף בין השתיים

שחקני הפועל ירושלים חוגגים את הזכייה בגביע המדינה/סאשה ורגס

הפועל ירושלים והפועל חולון מעולם לא נפגשו בגמר כלשהו, אבל איכשהו יוצא להן כמעט תמיד לחגוג זכיות האחת מול עיניה הכלות של יריבתה. כך יקרה גם מחר (רביעי, 18:45). האדומים חוזרים הביתה בפעם הראשונה מאז גמר גביע המדינה, ולפני פתיחת המשחק בבית העליון של ליגת העל יועלה דגל הזכייה הרשמי לתקרת הארנה. בטקס ישתתפו ליבי ואורלי, אחיותיו של הירש גולדברג-פולין, אוהד הקבוצה שמוחזק בידי מחבלי חמאס כבר 228 ימים.

ב-2022, כשחולון הוכתרה לאלופה, היא פרסה את באנר הזכייה מול ירושלים (ויש הטוענים עד היום שבקבוצה ביקשו במיוחד להשתבץ נגדה במחזור הפתיחה של ליגת העל); מאז, זכו האדומים בשני גביעים - ומשחק הבית הראשון אחרי הגמר התרחש ויתרחש דווקא מול הסגולים.

מתן אדלסון בעלים הפועל ירושלים. דני מרון
אירוע מיוחד. ירושלים חוגגת/דני מרון

אגב, ההיסטוריה המוזרה הזו הולכת 15 שנים לאחור. את דגל הגביע הראשון שלה הניפה חולון במשחק ליגה מול ירושלים ב-2009 (אף שאירחה לפני כן את מכבי חיפה בשחזור הגמר); וירושלים, מצידה, בחרה להניף את דגל האליפות הראשון שלה מול חולון ב-2015 (למרות שקודם לכן אירחה את מכבי אשדוד).

אלא שעם כל הכבוד לפיקנטריה, למשחק הזה עומדת להיות משמעות מקצועית גדולה - ודבר אחד בטוח: אחריו יהיו לפחות עוד שלושה מפגשים בין שתי הקבוצות. ירושלים וחולון יסיימו במקומות 4 ו-5 וייאבקו בסדרת רבע גמר הפלייאוף שתיפתח בשבוע הבא, וכעת נותר רק לראות מי מהן תנצח מחר - ותקבל פרס מיידי בדמות המקום הרביעי שיקנה לה את יתרון הביתיות.

ספידי סמית' וכריס ג'ונסון, שקיבלו מנוחה בתבוסה 103:71 למכבי תל אביב ביום ראשון, חוזרים לסגל של יונתן אלון על חשבון טרבור לייסי וברינטון למאר. אצל עמית שרף אין שינוי מהמשחק הקודם; הצוות הרפואי המליץ לסי.ג'יי האריס הפצוע לעבור טיפול פיזיותרפי משמר ומונע - לצד מנוחה מוחלטת בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully