וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בטוח שלגביע תתווסף צלחת": הפועל ירושלים התארחה אצל ראש העיר

21.5.2024 / 13:50

אנשי הקבוצה התארחו בלשכתו של משה ליאון אחרי הניצחון על מכבי תל אביב בגמר וזכו לשבחים: "הבאתם כבוד אדיר ושמחה רבה לעיר, בטוח שבתום העונה ניפגש כאן אחרי זכייה באליפות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.5/ספורט1

ראש עיריית ירושלים משה ליאון אירח היום (שלישי) את אנשי מועדון הכדורסל הפועל ירושלים, כדי לברך אותם על זכייתם השנייה ברציפות בגביע המדינה והשמינית בתולדות המועדון. במפגש אליו הגיעו בעלי המועדון מתן אדלסון וגל מקל, הנהלת המועדון, הצוות המקצועי והשחקנים, שמע ראש העיר על החוויה הגדולה במשחק הגמר, על ההתרגשות מההצלחה להגן על התואר בו הם מחזיקים, האהבה שמרעיפים עליהם האוהדים והאמונה שלהם כי בתום העונה הם יוכתרו לאלופי המדינה.

"הבאתם כבוד אדיר ושמחה רבה לירושלים", אמר ראש עיריית ירושלים, "הוכחתם שוב את היותכם נכס צאן ברזל לענפי התרבות והספורט בעיר. אני רואה את ההתרגשות מהזכייה השנייה ברציפות בגביע המדינה ורוצה לאחל לכם בהצלחה במשחקי הפלייאוף שבפתח. סמוך ובטוח כי בתום העונה ניפגש כאן, ולגביע המדינה תתווסף צלחת האליפות. יאללה הפועל".

הפועל ירושלים באירוע הוקרה לזכייה בגביע אצל משה ליאון. הפועל ירושלים, אתר רשמי
אנשי הפועל ירושלים ומשה ליאון עם הגביע/אתר רשמי, הפועל ירושלים

מתן אדלסון, בעלי הפועל ירושלים הודה לראש העיר משה ליאון על האירוח, על הכתף התומכת שמעניקה עיריית ירושלים בראשותו למועדון וחתם את דבריו באמון שלו כי המועדון האדום ימשיך להביא הישגים רבים לירושלים ולקהל האוהדים.

בתום המפגש התכנסו כלל הגורמים לתמונה משותפת עם גביע המדינה ועם אות ההוקרה שהעניק ראש העיר לקברניטי המועדון ועליו נכתב: "הפועל ירושלים, ברכות על זכייתכם בגביע המדינה בכדורסל. שלכם, ראש העיר משה ליאון".

מחר תארח הפועל ירושלים את הפועל חולון לקרב ישיר, שמי שתנצח בו תסיים את העונה הסדירה במקום הרביעי ותזכה ליתרון ביתיות בסדרת רבע גמר הפלייאוף שכבר נקבעה בין הקבוצות. כזכור, ביום ראשון הובסה הפועל ירושלים בהרכב חסר 103:71 למכבי תל אביב ביד אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully