וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בקרית שמונה: "נופלים טילים במגרש שלנו ומדברים על תקנון?"

21.5.2024 / 12:25

במועדון נדהמו מכך שבמנהלת ובהתאחדות לא יאשרו להם להמשיך לארח באצטדיון בנתניה, כפי שנחשף בוואלה: "גם כך הסיטואציה לא אפשרית, הם לא צריכים להוסיף לנו דאגות"

תקציר משחק האליפות: מנצ'סטר סיטי - ווסטהאם 1:3/ספורט1

כעס גדול בעירוני קרית שמונה על כך שלפי גורמים במנהלת הליגות הקבוצה לא תוכל לארח בעונה הבאה באצטדיון בנתניה. מוקדם יותר היום (שלישי) פרסמנו כי לפי התקנון לא ניתן לאפשר לשלוש קבוצות לארח באותו אצטדיון, אלא אם כן הקבוצות הן מאותה העיר בה נמצא האצטדיון ובמועדון זועמים על כך שלא הולכים לקראתם בנסיבות הקשות הנוכחיות.

בקרית שמונה מפנים אצבע מאשימה כלפי אנשים במנהלת על כך שהם בכלל מעלים את עניין התקנון והבהירו שאם לא יוכלו לשחק בקרית שמונה, הם יסכימו לארח אך ורק בנתניה. "בושה וחרפה שמישהו בכלל מעלה את עניין התקנון", אמרו במועדון הצפוני, "אנחנו שמונה חודשים מחוץ לבית שלנו, על המגרש שלנו נופלים טילים ומדברים איתנו על תקנון? כמה אפשר להיות מנותקים".

איזי שרצקי, בעלי עירוני קרית שמונה. דני מרון
איזי שרצקי, בעלי עירוני קרית שמונה/דני מרון

בקרית שמונה מצפים שבמנהלת יבהירו באופן חד משמעי שהתקנון יוחרג במקרה הספציפי הזה ושהקבוצה תקבל אישור לארח את משחקיה בנתניה. בנוסף, במועדון עוסקים כל העת בחיפוש אחר מגרש אימונים קבוע כדי לא ליצור מצב שהקבוצה תנדוד בין מגרשי אימונים במהלך העונה. "במילא הסיטואציה היא בלתי אפשרית", הוסיפו במועדון, "יש לנו כל כך הרבה דברים לדאוג להם, אז בטח שהמנהלת וההתאחדות לא צריכים להוסיף עוד דאגות".

בקרית שמונה ציינו שהתקנון מכיל גם את סעיף הוראת השעה והדגישו שבמקרים קודמים במנהלת ובהתאחדות, לדוגמה בתקופת הקורונה, כן הסכימו לשינויים למרות התקנון. לכן, במועדון אמרו שלנוכח סעיף הוראת השעה תמוה אפילו יותר השימוש המרובע והמנותק של אזכור התקנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully