וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מחכה להפועל חולון. השאלה היא רק איפה

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 10:26

מחזיקת גביע המדינה הובסה 103:71 בשחזור הגמר מול מכבי תל אביב, ואיבדה סיכוי לסיים במקום השלישי בבית העליון. המפגש הישיר ביום רביעי עם חולון יקבע מי תחזיק ביתרון הביתיות בסדרת רבע גמר הפלייאוף ביניהן

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - טנריפה 86:96/ספורט1

קשה לומר שהתבוסה של הפועל ירושלים למכבי תל אביב, 103:71 אמש (ראשון) בהיכל מנורה, הפתיעה מישהו. אמנם 28 מ-31 מחזיקות גביע המדינה ניצחו במשחק שאחרי הגמר, אבל הפעם הזו הייתה שונה ברגע שמדובר היה בשחזור אותו מצ'אפ - נוסף על ההחלטה להחליף בסגל את ספידי סמית' וכריס ג'ונסון בטרבור לייסי וברינטון למאר.

ומה המשמעות המקצועית של ההפסד? הסיכוי הנמוך מלכתחילה של האדומים לתפוס את המקום השלישי אבד לחלוטין, והם יפגשו בסדרת רבע גמר הפלייאוף את הפועל חולון. כעת נותר לראות מי תסיים רביעית ותחזיק ביתרון הביתיות; התשובה לכך תינתן במפגש הישיר בין השתיים ביום רביעי בארנה.

נמרוד לוי הפועל ירושלים. דני מרון
"נורמלי שאחרי זכייה בגביע יש ירידה באנרגיות". נמרוד לוי/דני מרון

"מאכזב, אבל זו ירידת מתח", הגדיר נמרוד לוי את ההבדל התהומי בין הניצחון להפסד. "אנחנו בין שני פיקים - הגביע שהיה נקודת שיא בשבילנו, ויש את המשחקים הבאים שהם חשובים והפלייאוף שמגיע. אף אחד לא רצה שנופיע ככה היום.

"זה נורמלי שאחרי זכייה בגביע שיש ירידה באנרגיות. דיברנו על זה הרבה, וגם הצוות ניסה להכין אותנו הכי טוב, אבל זה קרה. אני מאמין בחבר'ה, מאמין בנו שנוכל לאסוף את עצמנו עכשיו ונבוא מוכנים מנטלית ופיזית למשחק נגד חולון, שהוא חשוב מאוד בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully