וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקול ענות חלושה: הפועל תל אביב תקרטע גם בלאומית?

18.5.2024 / 13:00

הפועל תל אביב תסיים היום עונה מסויטת נגד חדרה ותתחיל להתכונן לליגה הלאומית באווירת נכאים ודאגה גדולה בנוגע לעתיד המועדון. עסקת ספרא תקועה והקהל מאיים בחרם מנויים וחזרה מהירה לליגת העל ממש לא מובנת מאליה

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:0/ספורט1

השבוע שעבר על הפועל תל אביב מאז ההפסד למ.ס אשדוד וירידת הליגה ועד למשחק מחר מול הפועל חדרה הוא מראה לאנרגיות הקיימות במועדון- עד יום רביעי השחקנים לא ידעו מתי יש אימון, בחמישי התקיים אימון בודד, אימון שישי בוטל כדי להימנע מבלאגן עם הקהל והיום תגיע הקבוצה למגרש בנתניה לסיים עונה נגד הפועל חדרה ולגמור עם הסיוט, כשברקע כמות קטנה של קהל שיגיע לסגור חשבון עם השחקנים.

בסופו של יום, לאחר ההשלמה עם הירידה, אין לאדומים כרגע תכנית עבודה ללאומית, כאשר עד שלא תוכרע עסקת ספרא, העסק יתקדם בעצלתיים והעיסוק יהיה בעיקר בצמצום הוצאות והתחייבויות. הפעולות הראשונות של האדומים כבר בשבוע הקרוב יהיו לנסות ולהתיר חוזים כבדים כמו אלה של עמרי אלטמן ומאוויס צ'יבוטה, שהעלות עונתית של כל אחד מהם היא יותר משני מיליון ש"ח. האדומים ייכנסו למו"מ קשוח עם שחקנים, בו יובהר להם שאם הם לא יוותרו על החוזים, הם יעלו ליציע.

דייויד מינצברג, מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
לא מתכוון להשקיע. מינצברג/דני מרון

בנוגע למאמן שיתחיל לעבוד, ישנה סוגיית יוסי אבוקסיס שהציע עצמו לאמן בלאומית, כשבמקביל מקורבי ספרא פונים למאמנים שונים וכך זה נראה. חוסר סדר מוחלט בהכנות לעונה הבאה, הכנות שצריכות להתחיל קודם כל במינוי מאמן, מי שזה לא יהיה.

ומה לגבי הבעלים? השבוע העסקה אמורה לקבל תפנית. ספרא מבין את כל הנתונים וכעת שלוש אפשרויות על הפרק לימים הקרובים. הראשונה היא שספרא יקבל החלטה להמשיך את הבדיקות באותם התנאים של מסמך ההבנות, השנייה היא שהוא יציע מתווה אחר והשלישית, והרעה מכולן היא שהוא יירד מהעסקה.

עוד בוואלה!

"כולם עם הראש באדמה": הפועל תל אביב מחכה להחלטה בעסקת ספרא

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
הדבר הכי גרוע שיכול לקרות למועדון זה חרם מנויים של הקהל הזה. אוהדי הפועל תל אביב/דני מרון

במידה שספרא יורד מהעסקה, מינצברג חוזר לעניינים לפחות ברמת תפעול הקבוצה והעמדתה על הרגליים בקיץ הקרוב, דרך מכירת שחקנים, התרת חוזים ובניית קבוצה ללאומית.

במצב כזה, הסיכויים לעלות לליגת העל יהיו תלויים בהירתמות הקהל. אם הקהל יעבור לחרם מנויים, האדומים יגיעו בקיץ למצב בו ההתחייבויות לעונה הבאה גדולות מההכנסות והמטרה תהיה להעמיד קבוצה צעירה שתנסה לשרוד בלאומית, אך במועדון מקווים כי במקרה כזה, הקהל יבין כי גם מינצברג מחפש רוכש ולסיים את דרכו ויירתם למאמץ על מנת לבנות קבוצה שתנסה לעלות בחזרה לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully