וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: העונה הסתיימה, ויש כבר מי שחושב על העונה הבאה

איתי אניג'ר

16.5.2024 / 8:03

פחות משבוע אחרי שרמת השרון הוכתרה לאלופת המדינה, וטראבליסטית. הקבוצות כבר מתחילות להתכונן לעונה החדשה, כאשר הראשונות לחזק הן הפועל ראשון לציון והפועל אשדוד

איבן קארצ'יץ'. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד, אתר רשמי
איבן קארצ'יץ'/אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

הפועל ראשון לציון הודיעה אתמול (רביעי) על החתמת איבן קארצ'יץ' במדי הקבוצה, אחרי שהיה שמונה שנים במדים הצהובים של העיר. קראצ'יץ', המרכז- מקשר בן ה-39 מבוסניה הרצגובינה הגיע למכבי ראשון בעונת 2016/17 וזכה עימה בארבע אליפויות וגביע אחד.

הרוויה פאזין מאמנה של הפועל ראשון אמר על ההחתמה: "אני מאוד שמח שקראצ'יץ' מצטרף אלינו להפועל. הוא מהשחקנים הטובים ביותר ששיחקו בישראל. הניסיון העשיר שהוא מביא עימו, לצד מנהיגות וכדוריד ברמות הכי גבוהות שיש, יהיו בעלי ערך גדול עבורנו ויסייעו לנו בזכייה בתארים. שחקן מהטופ, בסדר גודל של קראצ'יץ', יתרון מהידע והבנת הכדוריד לשחקני הבית הצעירים שעתידים להרוויח מהצטרפותו".

פאזין שיתף פעולה עם קראצ'יץ' בעבר, כאשר גם הוא עבר את הכביש להפועל ממכבי. בזמן פאזין היה עוזר המאמן של ג'ו ומאמן במחלקת הנוער של הקבוצה הצהובה. פאזין עצמו שסגר את העונה השנייה שלו כמאמן הראשי של הפועל ראשון לציון עם גמר גביע וחצי גמר פלייאוף, ימשיך לאמן את הקבוצה הבוגרת.

פאבל אטמן. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד,
איגור קראצ'יץ' במכבי ראשון לציון/הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

איבן קראצ'יץ' אמר על החתימה: "אני שמח להצטרף למועדון מפואר כהפועל ראשל"צ. עם השתלבותי בליגה הבנתי שהמפגש עם הפועל מביא עימו אנרגיות מיוחדת ואני מוקיר תודה על ההזדמנות לשחק גם בהפועל ראשון. אני מעריך מאוד את הנוכחות של הקהל האדום ביציע. הדרבים מול הפועל תמיד היוו רגע שיא. אני שמח מאוד לחבור להרוויה פאזין, שהוא מאמן מצוין ואעשה את הכל לעזור לו להשיג את כל היעדים. כשחקן אני משחק עד הסוף ותמיד עבור כל תארים".

קראצ'יץ' הוא הזר הראשון של הפועל ראשון לציון לעונה הבאה, כאשר כל ארבעת הזרים שלה העונה - נמניה פריבאק, מרקו מאטיץ', אולג אסטרשפקין והשוער אלכסנדר מרקלאו לא ימשיכו עם הקבוצה. זר נוסף שהוקשר להפועל ראשון הוא פאבל אטמן ממכבי ראשון גם כן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עמרי קושמרו. איתי אניג'ר,
עמרי קושמרו/איתי אניג'ר

בשעות הערב, הקבוצה האדומה מעיר הנמל נפרדה מאגדת מועדון, עמרי קושמרו. שצפוי לעבור למכבי ראשון לציון.

מלבד היותו שושלת של משפחת קושמרו, עופר היו"ר אביו, ומימי אימו ואם המועדון. עמרי גדל במועדון החל מבית ספר לכדוריד, החל לאמן כבר בזמן הצבא בית ספר לכדוריד (כולל אותי יש לומר) ועד גילאי נוער.

עמרי היה שותף בכל התארים של הקבוצה הבוגרת, החל מגביע ווינר שופטים בפתיחת עונת 2015, ועד לאליפות ההיסטורית 2018/19, לגביע הראשון ב- 2021, שימש כקפטן במשך השנים האחרונות, כולל בטראבל ההיסטורי (המקומי והמדיני) בעונת 2021/22.

בהודעת המועדון של הפועל אשדוד אמר עמרי: "זו החלטה שהתקבלה בלב שלם, וגם בכאב גדול כי לא ראיתי את עצמי עוזב את אשדוד אף פעם, אבל הספורט הוא דינמי וחלק מלהיות ספורטאי זה לקבל החלטות לא פשוטות". וגם הוסיף "המועדון עיצב אותי כאדם, כספורטאי. חוויתי אנשים יקרים, זכיתי לשחק לצידם, ולספוג ערכים. היתה לי זכות להיות שותף בכל הרגעים ההיסטוריים של הפועל אשדוד. לצמוח עם המועדון שהפך להיות מוביל בכדוריד הישראלי. חוויתי הצלחות וגם משברים, ולמדתי להתגבר. אני נפרד ממועדון מיוחד, שעבורי הוא משפחה. אני בטוח שזו לא העונה האחרונה שלי באשדוד, ובעתיד דרכנו יפגשו. אני שמח ומצפה לאתגר החדש, ובטוח שאת אותה רוח שהבאתי לאשדוד ולנבחרת, אתרום בכל מקום - במחויבות, נתינה. חברות. לחימה, השקעה - הדברים שמאפיינים אותי. לא יהיה פשוט לפגוש את אשדוד כיריב, אבל הזמן יעשה את שלו - תודה גדולה למאמנים שגידלו אותי, לאלו שהובילו את המועדון להישגים, להנהלה ולמשפחה היקרה שלי, לשחקנים והחברים שעימם שיחקתי. לאוהדים האהובים שתמכו. מקווה שכולם יבינו את ההחלטה. אנחנו ניפגש".

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully