וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדל: אקס ברצלונה חתם בקבוצה, ונתן לאחיו התאום לשחק במקומו

עודכן לאחרונה: 13.5.2024 / 13:02

ברומניה מדווחים על שערוריה: כדורגלן דינמו בוקרשט אדגר לה איפשר לתאום שלו לשחק בממקומו חמישה משחקים. החשד התעורר כשלפתע לא ידע לדבר אנגלית, וסירב להראות את רישיון הנהיגה שלו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.5/ספורט1

ברומניה מדווחים על אחת הפרשות התמוהות והמשעשעות של התקופה האחרונה בעולם הכדורגל: האם הכדורגלן אדגר לה נתן לאחיו התאום לשחק במקומו במשך חמישה משחקים במדי דינמו בוקרשט הרומנית, שנאבקת נגד הירידה?

ברומניה חוקרים את הפרשה, על רע החשד שעל אף שאדגר לה חתם בדינמו בחודש פברואר, מי שהגיע לבוקרשט הוא אחיו התאום אדלינו. הפרשה נחשפה על ידי עיתונאי, שדיווח שבדינמו בוקשרט הופתעו שאהכדורגלן אדגר לה לא דיבר אנגלית ותיקשר רק בפורטוגזית - על אף שבעבר שיחק בספרד, בצרפת, בטורקיה ובהולנד.

הכדורגלן אדגר לה. GettyImages
תיקשר רק בפורטוגזית - על אף שבעבר שיחק בספרד, בצרפת, בטורקיה ובהולנד. אדגר לה?/GettyImages

"נראה שהחדשות נכונות", אמר פלורין פרונאה, נשיא דינמו לשעבר, "אני פשוט לא מאמין, אף אחד לא הכחיש את זה". בדיווח נטען שהמועדון ביקש מהכדורגלן להראות את רישיון הנהיגה שלו, והוא סירב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אם יתברר שזה נכון, דינמו בוקרשט עלולה להיענש בחומרה, וממאזנה יורדו 8 נקודות על כך ששיתפה שחקן לא רשום. עם זאת, מאחר שלא מדובר בתרמית של המועדון או בטעות שלו - אלא של השחקן שרימה - ייתכן שהקבוצה תספוג עונש קל יותר.

אדגר לה נולד ב-1 במאי 1994, שיחק במחלקת הנוער של ספורטינג ואף היה בברצלונה B ב-2012. ב-2014 רשם הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת של ברצלונה תחת לואיס אנריקה. הוא גם שיחק בוויאריאל ב', בלנשש, ליל, נאנט, טרבזבונספור, פיינורד ובשקשהאיר. מנגד, אחיו התאום אדלינו גם שיחק בעיקר בפורטוגל, אבל גם עבר בקרירה בקבוצות בפולין.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully