וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר לא פוסלים את האפשרות שטרזייה תומא יחזור בעונה הבאה

12.5.2024 / 6:45

הקשר שמושאל לקסימפאשה וממעט לשחק, יילקח בחשבון אם יביע רצון אמיתי לשחק בקבוצה. אלמוג כהן מחפש בלם, חלוץ ושחקן כנף. אכזבה מהדרבי: "אסור להתפרק בצורה כזאת"

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 0:3/ספורט1

בבית"ר ירושלים היו מאוכזבים מההפסד 3:0 אמש (שבת) בדרבי הירושלמי, אך גם לא לקחו זאת בצורה קשה וישתמשו בו להסקת מסקנות ולמידה לקראת העונה הבאה, בה אמורה לעבור הקבוצה מתיחת פנים. יחד עם זאת אמרו במועדון: "לא משנה שהבטחנו הישארות, לדרבי שחקנים צריכים לעלות אחרת. אסור להתפרק ככה בכמה דקות".

עם הפנים לקיץ, אלמוג כהן מחפש בשלב זה בלם וחלוץ זרים וגם בודק אופציות לשחקן כנף, במידה שירדן שועה יעזוב. מעבר לכך, הדברים מאוד גמישים ותלויים גם בעתידו של ירדן שועה, האם מיגל סילבה יחתום והאם יגיעו בלם אחד או שניים זרים.

טרזייה תומא, שעבר בינואר לקסימפאשה וממעט לשחק בטורקיה, חתום לעונה הבאה. מבחינה מקצועית תומא הוא בדיוק השחקן שהצוות היה רוצה לצרף, אך הוא לא יחזור לקבוצה אם לא יביע רצון אמיתי לחזור ולשחק כאן בעונה הבאה, וההחלטה תתקבל בהתאם לגישה שלו.

ירדן שועה בית"ר ירושלים לצד עומר אגבדיש הפועל ירושלים. קובי אליהו
דמות מפתח לקיץ. שועה/קובי אליהו

בבית"ר מבינים שעם שחקנים שניתן יהיה לצרף ממכבי תל אביב, מכבי חיפה או הפועל באר שבע הדברים ייקחו זמן. למכבי תל אביב יש אופציה על דן ביטון, שי אליאס חתום בהפועל באר שבע, מאור לוי חתום במכבי חיפה והן לא יקבלו החלטות לגביהם בזמן הקרוב. בית"ר צריכה לקבל החודש החלטה סופית האם לממש אופציות על דן עזריה ואופיר קריאף.

נהוראי דבוש הועדף אתמול על פני פרד פריידיי בשל גישתו של הניגרי, שלא מיישר קו עם הצוות המקצועי בנוגע למשחק הלחץ וההשקעה באימונים. מיירון ג'ורג' הפצוע ככל הנראה סיים את העונה, כאשר במועדון נוטים בשלב זה להחתימו לעונה נוספת. האופציה על ג'ורג' היא עד לסוף החודש, כמו גם על פלאמן גלאבוב, שלגביו הסיכויים שימשיך פחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully