וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיר אדרי: "עדי יונה רוצה לתת שנה-שנתיים בבית"ר ולצאת לחו"ל"

עודכן לאחרונה: 10.5.2024 / 12:53

מנכ"ל בית"ר סיפר לרדיו ירושלים על עתיד היהלום ("זה ישתלם לו בעתיד"), וגם: שועה ("התבגר ומבין לאן הוא יכול להגיע"), הזעזוע בצוות המקצועי ("לא היה נעים לאף אחד") והטעויות בבחירת הזרים: "עבדנו לא נכון בקיץ"

תקציר ה-0:0 של בית"ר ירושלים מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

מנכ"ל בית"ר ירושלים כפיר אדרי התראיין היום (שישי) ל"רדיו ירושלים" דיבר על העונה שעברה על הקבוצה: "עונה מאוד מורכבת, ידעתי בתחילת העונה שהמינוס 4 ישפיע, זאת משקולת שסחבנו. בהמשך הדברים התגלגלו, הפרידה מיוסי (אבוקסיס) שלא הייתה נעימה לאף אחד, אבל זוכרים את הסוף והווייב עכשיו הוא חיובי".

על הצוות המקצועי החדש: "כשיוסי הלך נתנו את המושכות לגל כהן, הוא איש מערכת שהיה כאן כמה שנים ונתנו לו את הגב. הוא סבל מחוסר מזל, אבל הבנו שחשוב להביא מישהו מחוץ למערכת כדי שירגישו שינוי. אחרי סכנין ביקשנו מאלמוג (כהן) להגיע מיידית ולא בקיץ, אלמוג בחר בברק יצחקי והלכנו איתם. ברק יצחקי אולי חסר ניסיון, אבל הוא היה בבית ספר מצוין במכבי תל אביב, ואנחנו רואים משהו שונה בבית"ר, היינו צריכים מנהל מקצועי במועדון, הכדורגל הולך לשם".

על הסגל: "המטרה היא לשנות את דרך בחירת הסגל, אני וברק תמיד היינו שותפים בבחירת שחקנים, ברגע שאלמוג מונה הוא האיש שיקבע את הסגל ביחד עם הצוות שלו, האחריות והסמכות עליו. היום יש היררכיה ברורה, הכל תחת המנהל המקצועי".

ברק אברמוב בעלים בית"ר ירושלים עם המנכ"ל כפיר אדרי. דני מרון
למדו מהטעויות? אדרי ואברמוב/דני מרון

על הזרים: "רוב העונה שיחקנו עם זרים שלא תרמו לנו. הבניה לא הייתה טובה, אם החתמנו זר ראשון בספטמבר, בנינו לא טוב. רוב העונה שיחקנו עם שלושה זרים, תומא בכלל לא היה איתנו, הוצ'קו עזב אחרי חודש, סורו הגיע מאוחר יחסית, לא עבדנו נכון בקיץ".

על ירדן שועה: "לירדן יש תג מחיר לארץ ולחו"ל, אם ישלמו אותו אין מה לעשות. אני כמנכ"ל אשמח שהוא יישאר, כולם רואים את המספרים שלו, הוא התבגר, שינה את החשיבה, הוא מבין איפה הוא נמצא ולאן הוא יכול להגיע".

על עדי יונה, המבוקש בין היתר במכבי תל אביב: "עדי יונה גדל במועדון, טוב לו, הוא יצטרך לתת עוד כמה שנים בבית"ר כדי להגיע לאן שהוא רוצה. הוא רוצה לתת עוד שנה או שנתיים בבית"ר ולצאת לחו"ל, זה ישתלם לו בעתיד".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
עדי יונה בית"ר ירושלים. דני מרון
ייצא רק לחו"ל? יונה/דני מרון

על בית הדין: "היחס של הדיינים כלפי בית"ר ירושלים הוא כזה שנמאס להם לראות אותנו. הם באים בגישה של 'אנחנו נחנך את בית"ר', יש דיינים שעובדים תחת סטיגמות ולכן אנחנו דוחפים להחליף דיינים שנמצאים שם עשרות שנים. השנה שילמנו מעל מיליון שקל קנסות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully