וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל "עבירה עליה לא ניתן לפרט": הסיבות לשחרור טאמבדו מהפועל תל אביב

10.5.2024 / 9:28

הגמבי בן ה-21 חתם לשנתיים וחצי עם תום חלון ינואר, אך האדומים החליטו לשחררו. היכולת המקצועית המאכזבת הצטרפה למספר עבירות משמעת, כולל אחת שחרצה סופית את גורלו במועדון

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

רגע לפני סגירת חלון ההעברות של ינואר, הודיעה הפועל תל אביב על החתמתו של בובקאר טאמבדו, שחקן התקפה גמבי בן 21, לשנתיים וחצי. מאז עברו פחות משלושה וחצי חודשים, אך רגע לפני המשחקים המכריעים של העונה, החליטה הפועל תל אביב להיפרד משחקן החיזוק שלה.

טאמבדו הגיע במקור כמחליפו של אלן אוז'בולט, שהיה אמור לעזוב בינואר, אולם זה בסופו של דבר נשאר. בהמשך התברר כי הגמבי הוא בכלל שחקן כנף שאינו משדרג את הקבוצה מקצועית, ולאחר שגם ביצע מספר עבירות משמעת והתנהל בצורה לא ספורטיבית, החליטו האדומים להיפרד ממנו. במועדון הסבירו כי "מעבר לעניין המקצועי, השחקן עבר עבירת משמעת שדחפה לשחרורו, עבירה עליה לא ניתן לפרט בשל צנעת הפרט".

שחקן ההתקפה הצעיר מצטרף לחוסה רודריגס ששוחרר ביום האחרון של החלון ולאמיליוס זובאס שנפצע, כך שלמאני טיים של עונה שלמה מגיעה הפועל תל אביב עם שני זרים רלוונטיים בלבד - אוז'בולט ובריאן פאסי.

בובקאר טאמבדו שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
סוף הסיפור. טאמבדו/קובי אליהו

טאמבדו אמר לאחר החתימה: "אני מודה להפועל תל אביב על ההזדמנות להיות חלק ממועדון. אני מאוד רעב לשחק ולא יכול לחכות כבר לעלות למגרש ולעזור לקבוצה, לפגוש את האוהדים ולהראות להם את היכולות שלי. יאללה הפועל". הוא רשם שבע הופעות ולא הצליח לכבוש או לבשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully