וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המאמן פוטר וחן סול עזב, נשארנו לבד והבנו שעלינו להתעורר"

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 10:39

לקראת משחק התחתית הגורלי בין הפועל תל אביב לאשדוד (שבת, 18:00, ספורט4), אמר סלים טועמה: "זה תלוי בנו". סניור, ארצ'ל וכהן ימשיכו לעונה נוספת

דריבל, 7.5/עריכת וידאו: נועה לוי

הפועל תל אביב נותרה מתחת לקו האדום בשבוע האחרון, אבל היא תוכל לצאת משם בשבת ולעשות צעד ענק להבטחת ההישארות אם תנצח את מ.ס. אשדוד (18:00, ספורט4). בכל תוצאה אחרת, היא תישאר מתחת לקו האדום ותגיע למחזור סיום הפלייאוף התחתון בליגת העל כשהיא לא תלויה בעצמה ובסכנת ירידה גדולה בפעם השנייה תוך שבע שנים.

"אין ספק שנוצרה סיטואציה שהופכת את זה למשחק הכי חשוב, אבל הוא לא הכי גדול כי נשאר לנו עוד משחק אחרי זה", אמר המאמן סלים טועמה בפתיחת מסיבת העיתונאים. "אין ספק שזה תלוי בנו ועלינו להגיע מוכנים למפגש עם קבוצה טובה שלא הפסידה בפלייאוף. מקווה שנעשה את זה".

סלים טועמה, מאמן זמני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"המשחק הכי חשוב, אבל לא הכי גדול". טועמה/ברני ארדוב

על כך שבלומפילד יתמלא ביותר מ-20 אלף אוהדי הפועל תל אביב: "זו התרגשות גדולה שכל כך הרבה אוהדים מאמינים בנו ומגיעים. אמרתי לשחקנים שאם בנתניה הגיעו 6,000 אוהדים, אז עכשיו הרבה יותר אוהדים מראים שהם מאמינים בהם ואנחנו נקווה לא לאכזב אותם".

השפעת ההפסד לבית"ר ירושלים: "היה זעזוע במועדון, כולל פיטורי המאמן ועזיבת חן סול. בסופו של דבר נשארנו לבד והבנו שאנחנו צריכים להתעורר ולעשות הכל בשביל לנסות לנצח. זה החזיר לשחקנים את הביטחון והאווירה טובה, יחד עם זאת אנחנו יודעים שלפנינו משימה לא פשוטה ואין לי שום צורך לדבר איתם על המשחק בשבת, כל אחד יודע מה מצפה לו ואיך להתכונן. כל עובדי ואנשי המועדון מבינים את חשיבות המשחק".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שוער הפועל תל אביב רוי ברנס. ברני ארדוב
"יידע להתמודד עם הסיטואציה"/ברני ארדוב

המאמן דיבר גם על הכניסה של רוי ברנס לשער: "הוא יידע להתמודד עם הסיטואציה כמו שצריך. יש לו את אחד ממאמני השוערים הכי טובים בארץ, שמכוון אותו ונותן לו את כל הטיפים שהוא צריך כדי לבוא מוכן ומרוכז למשימה. הוא שמר על שער נקי במשחק האחרון ואני מקווה שהוא ימשיך ככה".

זיו מורגן ישב לצד טועמה וסיפר על הלחץ הגדול: "זו זכות גדולה לשחק מול אצטדיון מלא, זה מסוג הרגעים שזוכרים כל החיים. זה מועדון מאוד מאוד גדול ואנחנו רוצים לעשות את העבודה הזו בשבילם ובשביל כולם. אחרי המשחק נגד מכבי נתניה הבנו שבעצם עוד לא עשינו שום דבר, אלא שלפנינו עוד שני משחקי גמר שאנחנו צריכים לנצח. היו אימונים מצוינים השבוע ואנחנו נעשה הכל כדי לנצח".

עוד בהפועל תל אביב: בקבוצה הודיעו היום על מימוש האופציות על טל ארצ'ל, עומר סניור וארי כהן לעונה הבאה. השלושה, בוגרי מחלקת הנוער של המועדון, חתומים עד קיץ 2025.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully