וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ערכה ערב זיכרון: "הכאב מורגש בצורה חדה מתמיד"

8.5.2024 / 21:55

מועדוני הרגל והסל בשיתוף פעולה התכנסו לאירוע מרגש לזכר אוהדי הקבוצה שנפלו, נפגע האיבה ומשפחות החטופים. עופר ינאי: "איבדנו עשרות מהקהילה של הפועל, יום נורא וקשה". בר טימור: "כל מפגש אתם מחזקים אותנו, אנחנו כאן בשבילכם"

שערי השבוע של ערוצי ספורט1/ספורט1

מועדוני הכדורגל והסל של הפועל תל אביב עורכות הערב (רביעי) אירוע זיכרון מרגש לזכרם של אוהדי הקבוצה שנפלו במלחמות ישראל, נפגעי האיבה ומשפחות החטופים.

מנכ"ל הקבוצה עמית פסט אמר באירוע: "עבור כל אחד ואחת מיקיריכם האהבה להפועל תל אביב עיצבה את זהותם והיוותה חלק משמעותי בחייהם. החיבור של כל אחד היה בדרך אחרת, לחלקים כבר בשלב הלידה, לאחרים כשראו את חבריהם צועדים לבלומפילד או הגיעו מאותה תנועה או קיבוץ. לכולם היה מכנה משותף אחד".

הבעלים של קבוצת הכדורסל, עופר ינאי, נשא דברים והוסיף: "אנו עושים טקס יחד עם כלל המועדונים כי מדובר בקהילה. יום הזיכרון הוא יום קדוש בעיניי, השנה הוא צבוע בצבעים החזקים והמדממים של ה-7 באוקטובר. יום נורא וקשה בו איבדנו עשרות מהקהילה של הפועל תל אביב. גם מי שאיבד בזמן אחר יודע שביום הזיכרון אין משמעות לזמן, הכאב מורגש בצורה חדה מתמיד".

אירוע זיכרון הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
ערב של משפחת הפועל תל אביב/אתר רשמי, הפועל תל אביב

אתי רז, אמו של עידן רז ז"ל נשאה דברים: "עידן שלי היה בגדוד 13. הוא היה מוציא גימלים בכדי להגיע למשחקים. את רוב המשכורת הצבאית שלי הוא הוציא על צעיפים ואביזרים של הפועל. גם במוצב שלו בפגה, רק חולצתו האדומה של הפועל תל אביב נשארה. אחרי ההלוויה, הגיעו אלפים לובשי אדום ששרו שלעולם לא תצעד לבד. הבנו ישר שיש לנו משפחה שמקיפה אותנו. הבנו שמשפחה כן בוחרים. בפעם הראשונה עידן בחר בהפועל תל אביב, בפעם השנייה משפחת הפועל בחרה בנו".

אור שמש, אחיו של אלמוג שמש ז"ל דיבר: "להיות הפועל זה להיות חלק ממשפחה אדומה שתהיה איתך בשמח ובעצב. זה לצעוק לחרמש בנשיקה הצרפתית: 'אתה גדול'. זה לגזור קונפטי עם פומרנץ בוולפסון. זה לחבק את האחים של ירון שי כאילו הם אחים שלי מלידה. זה להגיע לשבעה של קמחי ולראות עשרות אלפי אדומים. זה להיות בלוויה של טל יפרח ולשמוע את כולם שרים 'לעולם לא תצעד לבד'". 

"השכול שלי הוא שכול שונה. אחי, סמ"ר אלמוג שמש, נפצע בגיל 20, בדרום לבנון והיה בקומה במשך 25 שנה", סיפר אור. "אלמוג נפטר בתאריך 24 ליולי 2023, אלמוג היה אלוף העולם בליפול ולקום כמו גדול. אדם אהוב, ביישן, יפה תואר. הוא הפסד עצום לעולם הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
אשרת עיני הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
ערב מרגש. עיני/אתר רשמי, הפועל תל אביב

ראובן יבלונקה, אביו של החטוף, חנן יבלונקה, דיבר גם הוא אל הנוכחים: "קודם כל אגיד למשפחות הנרצחים- שלא תדעו עוד צער. בקשר לחטופים, כואב לי שחנן לא יכול להיות איתנו פה. כל החדר שלו עומד כמו שהיה. כולו אדום. אני רק רוצה לקוות שחנן יהיה נוכח פה איתנו במשחק הבא ויוכל לעודד את הקבוצה. קורא לשחרור כל החטופים".

קפטן קבוצת הכדורגל, דן אייניבינדר, אמר: "זה מרגיש שאתם באים לכאן ואנחנו אלה שמחזקים אתכם, אני מקווה שתגיעו הביתה ואולי תבינו כמה זה אתם שמחזקים אותנו. יש לכולנו מטרות מקצועיות שונות, אבל בסופו של דבר יש לנו מטרה אחת משותפת, וזה לקחת את התמונה הזאת של המשפחות שיושבות כאן ולעשות אתכם מאושרים".

קפטן קבוצת הכדורסל, בר טימור: "מאז המלחמה אני רואה הרבה פרצופים שיצא לי לפגוש. משפחות שאיבדו את היקרים להם מכל. אתם לא מבינים כמה אתם מחזקים אותנו. אנחנו באנו לתמוך בכם, ולחזק אתכם, אבל בכל מפגש אתכם התחזקנו בעצמנו. אחרי כל מפגש אתכם יצאנו מחוזקים יותר. אנחנו עושים את זה בשבילכם. נעשה הכל בשבילכם. למענכם. תמיד כאן אתכם".

קפטנית קבוצת כדורגל הנשים, אשרת עיני: "אנחנו מרוכזים בספורט ושומעים משפט אבסורדי לפני משחק חשוב כמו 'מלחמה על החיים'. אנחנו מבינים שכל דבר שאנחנו עושים הוא בעל משמעות אדירה. אנחנו מייצגים אנשים חשובים ויקרים, חלקם איתנו פה וחלקם לצערנו כבר אינם. יש לזה משמעות אדירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully