וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי גרמני בליגת האלופות בכדוריד? אולי בגמר

איתי אניג'ר

8.5.2024 / 14:05

בהגרלת חצאי גמר ליגת האלופות נקבע כי מגדבורג תשחק נגד אלבורג וברצלונה נגד קיל. כמו בכדורגל, ייתכן שיהיה לנו גמר כל גרמני. המשחקים ישודרו בחבילת ערוצי ספורט1

חצי גמר ליגת האלופות בכדוריד. יחצ,
חצי גמר ליגת האלופות בכדוריד/יחצ

אחרי יומיים של משחקי כדוריד מותחים, דרמטים ומרגשים ברמה הכי גבוהה שיש. ליגת האלופות ממשיכה את דרכה לקראת הישורת האחרונה לעונת 2023/24 עם הפיינל-פור שצפוי להתקיים בתחילת יוני. האיגוד האירופאי קיים את הגרלת חצאי הגמר כהכנה האחרונה של הפיינל פור. אתמול (שלישי) אחר הצהריים התקיימה הגרלת חצאי הגמר שיתקיימו ב-8 ביוני. הגרמניות לא ייפגשו בחצאי הגמר, לאחר שמגדבורג תתמודד עם אלבורג וקיל תפגוש את ברצלונה.

ב-9 ביוני יתקיימו משחק הדירוג ומשחק הגמר. כאשר זמני המשחקים וסדר משחקי חצי הגמר יעודכנו בהמשך.

קרלוס אורטגה, מאמנה של ברצלונה, אמר על ההגרלה: "זה לא יהיה קל, שום קבוצה פוטנציאלית הייתה קלה. קיל יריבה קשה, יש להם הגנה חזקה. הם גם זורקים מבחוץ והשמירות שלהם גם 6:0 וגם 3:2:1".

פיליפ איכה, מאמנה של קיל: "זה הכדוריד הקלאסי, אנחנו שמחים שיש לנו את המשימה הזו. אנחנו ממשיכים לחלום גם אם יש לנו את ברצלונה בדרך" והוסיף "משחקות בפיינל-פור קבוצות צמרת מוחלטות. כרגע אנחנו לא המובילים לזכייה, אבל אין לנו מה להפסיד. ניתן הכל כדי לשחק במשחק השני והאחרון של העונה ביום ראשון".

בנט ויגרט, מאמנה של מגדבורג על ההגרלה: "אין יריבות קלות בהגרלת ליגת האלופות ובמיוחד לא בפיינל-פור בקלן. מי שנמצא שם ניצח וזו משימה תובענית. כמובן, אני עדיין שמח שזו לו קיל עדיין, כי הוא שומר קצת מהאופי מההחלק האירופאי בגביע. אני לא חושב שיצא לנו לפגוש את אלבורג. קבוצה גדולה וכמובן שאנחנו מכירים היטב את ניקלס לנדין השוער מהבונדסליגה".

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully