וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפגיעה בשנה שעברה: סאן מנחם יודיע על פרישה בגיל 30

8.5.2024 / 9:40

מגן מכבי חיפה, שאיבד הכרה בפעם השלישית תוך שנתיים במשחק נגד מכבי בני ריינה בינואר 2023, בעקבות הוראות הרופאים ייאלץ לסיים את הקריירה מוקדם מהצפוי

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

סאן מנחם, מגנה השמאלי של מכבי חיפה ומי שהיה אחד השחקנים המשמעותיים של האלופה בשלוש השנים האחרונות, נאלץ להודיע על פרישה מכדורגל בעקבות הפגיעה בראשו בעונה שעברה.

מנחם בן ה-30, שלא לקח חלק בפעילויות המועדון מאז שנפגע בראשו ואיבד את ההכרה על כר הדשא נגד מכבי בני ריינה בינואר 2023 - למעשה איבד את הכרתו בעקבות פגיעות ראש שלוש פעמים בפחות משנתיים - עבר סדרת בדיקות אצל רופאים מומחים בארץ ובעולם. אחרי שנה וחצי מבלי שקיבל אישור לחזור לשחק, נאלץ לתלות את הנעליים והוא יודיע על כך רשמית במסיבת עיתונאים שתיערך מחר (חמישי) בצהריים.

סאן מנחם, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
העיקר הבריאות. סאן מנחם/מאור אלקסלסי

מנחם מעוניין להישאר במכבי חיפה, בין אם כאיש צוות מקצועי או שיימצא לו תפקיד בהנהלה, אלא שבמועדון טרם התקבלה החלטה באשר לעתידו של מנחם שמוערך מאוד על ידי אנשי מכבי חיפה. כידוע, על אף שאינו מורשה להתאמן או לשחק, מנחם מגיע כרגיל לאימוני מכבי חיפה בשנה האחרונה וימשיך לעשות כך עד סוף העונה בשל חשיבותו לחדר ההלבשה.

מנחם החל את קריירת הבוגרים בהפועל ניר רמת השרון וערך את הופעת הבכורה במאי 2013 כמחליף. עונה לאחר מכן כבר היה שחקן קבוע בסגל הקבוצה הבוגרת של הפועל ניר רמת השרון ואת קפיצת המדרגה עשה ביוני 2015, אז חתם במכבי חיפה שאותה לא עזב להוציא עונת השאלה בעירוני קרית שמונה ב-2017/18. הוא זכה עם מכבי חיפה בשלוש אליפויות, בגביע המדינה, באלוף האלופים ובגביע הטוטו. לנבחרת ישראל זומן לראשונה על ידי אנדי הרצוג ב-2019 וערך 19 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully