וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווייד בולדווין יושבת מספר שבועות נוספים, מכבי תל אביב תנסה לאתר מחליף?

הצהובים חזרו מאתונה, וינחתו היישר לחצי גמר גביע המדינה מול קריית אתא. פציעתו של הכוכב לא מותירה להם זמן רב לפעול כדי לחזק ברגע האחרון את הסגל. ג'ון דיברתולומיאו: "זו אחת הקבוצות שהכי אהבתי להיות בהן"

דריבל, 7.5/עריכת וידאו: נועה לוי

"35 זריקות עונשין לקבוצה אחת, ו-8 זריקות לקבוצה השנייה. זה מה שעובר לי כרגע בראש. לך זה נשמע הגיוני?", אמר/שאל אנטוניוס קליבלנד המתוסכל, בעת שישב בחדר ההלבשה באואקה. ג'יימס ווב שמע אותו ומיהר לתקן. "טוב, זה נגמר 35 מול 10", השיב לו בחיוך מריר. "זה באמת עושה את כל ההבדל", הביטו האחד בשני והסכימו.

הטיסה ה-56 של מכבי תל אביב העונה נחתה לפנות בוקר (רביעי) בישראל, ובכך הסתיים המסע הממושך שלה ביורוליג. כבר ביום שישי בצהריים - פחות מ-72 שעות לאחר ההדחה בידי פנאתינייקוס מהמסגרת האירופית, 81:72 במשחק החמישי והמכריע - יפגשו הצהובים את עירוני קריית אתא בחצי גמר גביע המדינה, ודבר אחד ברור מאליו: ווייד בולדווין לא יהיה איתה, גם לא בגמר בשבוע הבא, אם הקבוצה תעפיל אליו.

הכוכב האמריקאי שהה עם חבריו באתונה, ונראה מדוכדך לאור הפציעה שמנעה ממנו להופיע למשחק מספר 5. הקרע ה"מתחדש" בשריר הירך האחורי ישבית אותו לכמה שבועות, ובמכבי יש החוששים כי הוא לא ישוב כלל לשחק העונה. על פי התרחיש האופטימי, הוא יהיה בשלבים המתקדמים של הפלייאוף.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
נראה מדוכדך באתונה. יחזור לשחק העונה? ווייד בולדווין/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

בימים האחרונים עסקו קבוצות הצמרת בליגת העל בשפצורים אחרונים לקראת שלבי ההכרעה של העונה. הפועל תל אביב הנחיתה את טיילר אניס, הפועל ירושלים החתימה את טרבור לייסי כדי לקבל סוף סוף רכז נוסף, בני הרצליה הפתיעה עם צירופו של ג'הייבה פלויד, בעוד מייקל דבו חתם במכבי רמת גן.

דווקא האלופה והמוליכה, שנותרה עם מצבת גארדים קצרה בדמותם של לורנזו בראון, תמיר בלאט וג'ון דיברתולומיאו בלבד, לא פעלה עד כה - ולאור העובדה שהדדליין (המאוחר מאוד, יש לציין) לרישום שחקנים חדשים יחול מחר, לא נותר לה הרבה זמן.

"הפגנו הרבה אופי כקבוצה, והתאוששנו מכל מה שעברנו, אבל מאכזב שלא השלמנו את העבודה", אמר ג'וש ניבו לפני ההמראה מאתונה. "ננסה לסיים את העונה בצורה חזקה".

הקפטן דיברתולומיאו: "אנחנו מאוכזבים, אבל אלה החיים ויש לנו במה להתגאות. שום קבוצה אחרת ביורוליג לא התמודדה עם המצב שלנו. הדרך שבה השחקנים, המאמנים וכל מי שבמועדון התמודדו הייתה מרשימה. זה לא משהו שיכולנו לצפות אותו או להתכונן אליו. זו אחת הקבוצות שהכי אהבתי להיות חלק מהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully