וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר התעלל באשתו באולם קולנוע - ואז נכנס לתמונה מתאגרף. כך זה נגמר

8.5.2024 / 12:50

אנטוניו בארול הפך לשיחת היום בספרד, לאחר ששיתק גבר שהיכה את זוגתו בהקרנה של "גארפילד": "אשתי והילדים שלי בכו, הם פחדו פחד מוות". זה ייגמר בשלילת הרישיון שלו? צפו בתקרית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.5/ספורט1

עד השבוע, אנטוניו בארול היה ספורטאי יחסית אלמוני בספרד - מתאגרף צעיר שנחשב לכוח עולה, אך אף ניצחון לא הקנה לו את תשומת הלב לה זכה אחרי הנוקאאוט המהדהד שסיפק אמש (שני) - לא בזירה, אלא דווקא באולם קולנוע.

בארול ומשפחתו הגיעו לצפות בהקרנה של הסרט "גארפילד", אך בדומה ליתר הצופים, התקשו להתרכז. באחת השורות הראשונות היה גבר שהתעמר באשתו, ולמתאגרף לא נותרה ברירה: הוא התקרב אל הגבר הזר, הזהיר אותו ודרש ממנו להירגע, אך זה לא קרה. "הוא איים עלי וקילל אותי", סיפר בארול, "אני יכול להתמודד עם זה, אבל כשהסתובבתי וראיתי שאשתי והילדים שלי בוכים, החלטתי לעשות מעשה".

המעשה היה להסתער על הגבר בסדרה קטלנית של אגרופים, שהותירה אותו על רצפת האולם אל מול הקהל המפוחד וההמום - שהודה למתאגרף. "הוא היה אגרסיבי מאוד כלפי אשתו למשך כל הסרט", סיפר בארול, "הוא תפס אותה בצוואר והחל לצעוק עליה, כל האולם פחד ממנו. אשתי והילדים שלי פחדו פחד מוות. קמתי כדי לקרוא לאיש אבטחה, אבל לא היה כזה".

בארול הוסיף ואמר שהוא "לא גאה במה שקרה": "מתהפכת לי הבטן מהדבר הזה. אף פעם אי אפשר להצדיק אלימות, אבל להתייחס כך לאישה... כולם ראו מה קרה - הוא היכה אותה".

התאחדות האגרוף הספרדית לא הגיבה באופן רשמי, אך הנשיאה ארנצ'ה לורנסו גיבתה את בארול. עם זאת, ייתכן שהגבר המותקף יגיש תלונה, ובמקרה כזה רישיון האגרוף של בארול עלול להישלל ממנו.

  • עוד באותו נושא:
  • אגרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully