וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתמאן: "לא אכפת לי מי ישחק במכבי תל אביב". הרננגומס כשיר

6.5.2024 / 18:12

מאמן פנאתינייקוס משוכנע שקבוצתו תנצח במשחק 5 דווקא דרך ההתקפה: "לא מתכוון לנסות לעצור את מכבי תל אביב על סקור מסוים, רק לקלוע יותר ממנה". הפורוורד שהחמיץ את שלושת המשחקים הקודמים התאמן ויכלל בסגל

אהרל'ה ויסברג, שליח וואלה ספורט לאתונה, מדווח לקראת המשחק המכריע של מכבי תל אביב מול פנאתינייקוס/אהרל'ה ויסברג

התרגשות שיא באתונה לקראת המשחק החמישי והמכריע על ההעפלה לפיינל פור (שלישי, 21:15). אחרי ההתעלות המרשימה במשחק 4 בבלגרד, פנאתינייקוס רוצה להשלים את המשימה, לנצח ולעלות לפיינל פור לראשונה אחרי 12 שנים. כצפוי, האואקה צפוי להתמלא מפה לפה, כשעל פי הערכות קרוב ל-20 אלף צופים יצטופפו ביציעים - יותר מהקיבולת הרשמית של האולם.

בניגוד למכבי תל אביב שקרוב לוודאי תופיע ללא ווייד בולדווין, פאו ככל הנראה תופיע בסגל מלא למשחק, לאחר שחואנצ'ו הרננגומס חזר לאימונים. הפורוורד הספרדי שהחמיץ את שלושת המשחקים הקודמים בסדרה בשל פציעה, ערך אימון מלא ולפי המאמן ארגין עתמאן, יכלל בסגל וצפוי לשחק. את הוואקום שהותיר הרננגומס מילא יואניס פפאפטרו בצורה מרשימה שהפכה אותו לאקס פקטור של פאו בסדרה, כך שיהיה מעניין לראות עד כמה הרננגומס ישחק, אם בכלל.

כך או אחרת, עתמאן מלא באמונה ובהתלהבות לקראת המשחק. "מחר תסתיים לה סדרה איכותית מאוד. יש לנו את יתרון הביתיות וניצחנו הרבה משחקים גדולים העונה באואקה, כך שאני אופטימי. גם מכבי תל אביב קבוצה גדולה, וכדי לנצח נצטרך להיות בשיאו ולהוציא מעצמנו 100%".

ארגין עתמאן, מאמן פנאתינייקוס. GettyImages
עוד הצהרה שחצנית? עתמאן/GettyImages

עתמאן נשאל לגבי חסרונו של ווייד בולדווין ואמר: "כל מה שאני יודע זה שיהיו 12 שחקנים בסגל של שתי הקבוצות. נחכה ונראה מי נכלל ב-12 של מכבי תל אביב, אבל בכל מקרה נשחק את המשחק שלנו, כך שלא ממש אכפת לי מי משחק אצלם ומי לא".

עתמאן הוסיף: "מכבי תל אביב קבוצת התקפה טובה מאוד, הם כל הזמן מוצאים את הדרך לקלוע. אבל מחר אני לא מתכוון לנסות לעצור אותם על סקור מסוים, אלא רק חושב איך לקלוע יותר מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully