וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההודעה ה"מפוקפקת" ששחררה את דגו ומכבי חיפה: "שינינו גישה"

5.5.2024 / 8:00

כשלושה שבועות אחרי ההודעה הפתאומית על כך שלא ימשיך, מאמן מכבי חיפה במאזן מושלם, מפנטז על אליפות וסוחט מחמאות. גם פיירו ענה למבקרים: "חלוץ אדיר, למרות כל האמירות של הפרשנים". כעת הירוקים מחזיקים אצבעות לבני סכנין מול מכבי תל אביב

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

חגיגה גדולה במכבי חיפה אחרי ה-1:5 הגדול אמש (שבת) על בני ריינה. בקבוצה היו מלאים במחמאות למסאי דגו שלמרות הביקורות מסביב, החליט לשנות את המערך ולהתאים אותו למשחק מול ריינה כשדין דוד ופרנזי פיירו שיחקו ביחד בחוד של הקבוצה. באופן כללי, המאמן זוכה למחמאות מאז קיבל את ההודעה שלא ימשיך בעונה הבאה.

דגו הבהיר לשחקנים לאחר אותה שיחה בה קיבל את ההודעה שהוא מבחינתו מתייחס רק לעונה הנוכחית, לא חושב על עתידו ומי שלא יתאים את עצמו וייתן את כל כולו - לא ישחק. בחיפה אכן מעידים שהמאמן משוחרר יותר מאז אותה הודעה, ומוביל את הקבוצה לתקופה נהדרת ומאזן מושלם מאז.

בחיפה מורגשת אופטימיות זהירה בכל הנוגע למאבק האליפות, למרות שבמועדון מבינים שעדיין הסיכויים נמוכים. "אם שוב נחשוב רחוק מדי ונצא בהצהרות, נפסיד", אמר שחקן בקבוצה. "באמת שינינו מחשבה ואנחנו מסתכלים על כל משחק כגמר, באים לנצח אותו ומתפנים לחשוב על המשחק שאחרי. רק אם נמשיך ככה, נוכל להמשיך לנצח".

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
משהו השתנה. דגו/מאור אלקסלסי

לא ברור אם בהיסטוריה של מכבי חיפה היה שחקן כל כך שנוי במחלוקת כמו פרנזי פיירו. מנעד הדעות כלפיו כל כך רחב, שאחדים מאמינים שמדובר בשחקן שכלל לא מתאים לירוקים ואחרים מגדירים אותו כאחד החלוצים הטובים שנחתו בישראל. אתמול נראה שפיירו גרם לעוד כמה מקטרגים לעבור צד, כאשר הפך לשחקן הזר עם הכי הרבה שערים בכל המסגרות בעונה אחת במדי הירוקים. בסך הכל פיירו כבש 24 שערים בכל המסגרות ועבר את סרגיי קלשצ'נקו האגדי, שהחזיק בשיא עם עונה של 23 שערים.

"פיירו מוסיף עוצמה לקבוצה", אמר גורם במועדון, "לא סתם התעקשנו עליו לפני שנתיים ולא סתם למרות פרשנויות כאלה ואחרות המשכנו להאמין בו. הוא חלוץ אדיר שהדבר הכי בולט בו הוא הרצון שהקבוצה תצליח לפני ההצלחה האישית שלו". פיירו עלה ל-16 שערי ליגה והשתווה לערן זהבי וכעת בחיפה רוצים ששני החלוצים של הקבוצה יסיימו במקומות הראשונים של מלכות השערים.

גם דין דוד זכה כמובן למחמאות עם צמד משלו, ששבר את שיאו האישי והביא אותו ל-18 שערי ליגה. בקבוצה משוכנעים שדוד ימשיך ביכולת הטובה ויכבוש עוד שערים עד תום העונה. גם עילאי חג'ג' ומחמוד ג'אבר זכו למחמאות גדולות מהצוות המקצועי. בחיפה היו מרוצים מאוד גם מכך שלמרות לא מעט שחקנים שהיו בסכנת צהובים, הם הצליחו להימנע מהיעדרויות ממשחק העונה נגד מכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי חיפה, פרנזי פיירו. מאור אלקסלסי
שנוי במחלוקת? פחות ופחות, עם כל גול שעובר. פיירו/מאור אלקסלסי

בקבוצה יחזיקו אצבעות לבני סכנין במשחק מחר נגד מכבי תל אביב, אך כאמור מבינים שרק אם יתמקדו בעצמם יוכלו לנצח בארבעת המשחקים שנותרו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully