וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחרון הדליק את האור: ההתעלות הנדירה של הפועל תל אביב

5.5.2024 / 6:25

האדומים הגיעו למשחק בנתניה על סף קריסת מערכות, אך נותרו בחיים עם השיניים, בין היתר בזכות הנדוניה שהשאיר חן סול. צפי ל-20 אלף צופים נגד אשדוד: "אם לא ננצח, אולי נרד ונאשים את עצמנו"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

רק מי שיודע מה עובר על הפועל תל אביב מבפנים בחודשים האחרונים, מבין כמה הירואי היה הניצחון 0:1 אתמול (שבת) על מכבי נתניה, שהחזיר את הקבוצה לחיים. האדומים הגיעו למשחק כשהמועדון והקבוצה בקריסה, עם שוער חסר ניסיון ומנהל הקבוצה על הקווים, אבל הביאה איתה 100% של לב ונשמה כדי להישאר תלויה בעצמה במאבקי ההישרדות.

לא סתם סלים טועמה דיבר בסיום על שלושה אנשים בלבד שמתפקדים הלכה למעשה במועדון - הבעלים נמצא בארצות הברית ושומר מרחק, האיש שלו חן סול התפטר, האיש שמינה (יוסי אבוקסיס) פוטר והמועדון נמצא היום בסוג של יתמות. אך עם אדי הדלק של הרוח והקהל, הוא מצליח להילחם על מקומו בליגת העל.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
בדיוק בזמן. הפועל תל אביב חוגגת/ברני ארדוב

במהלך השבוע שקדם למשחק לא עשו האדומים משהו מיוחד. הם סגרו את המתחם לאנשים מבחוץ ובחרו להוריד לחץ. האימונים לא היו קשים, ארוכים או טקטיים מדי, והמטרה הייתה לנקות את הראש של השחקנים ולשחרר את הגוף מכל הלחצים.

זה עבד. אור ישראלוב שכבר קוטלג כשחקן עבר, חזר חד למשחק הכי קריטי העונה; בריאן פאסי נתן את כל מה שיש לו למרות רגישות בברך; דן איינבינדר הביא את מה שהוא יודע במשחקים כאלה; ועומרי אלטמן נתן את התוצרת שכל כך חיכו לה.

ויש את סתיו טוריאל, זה שאולי בשבת יוריד ליגה את מ.ס אשדוד, אצלה לא שיחק ושוחרר בינואר (האדומים רכשו אותו תמורת כ-450 אלף שקלים). נראה שככל שהלחץ עולה, טוריאל פורח. הוא קר רוח, מתנתק מהרעשים ואט אט הופך לשחקן המשמעותי ביותר של האדומים עם טכניקה וחכמה, רגל שמאל חזקה וראיית משחק ברמה גבוהה. חן סול ייזכר לרעה בהפועל, אך על סתיו טוריאל הוא נלחם ומגיעות לו מחמאות על כך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל תל אביב סתיו טוריאל, מול שחקן מכבי נתניה איתן אזולאי. ברני ארדוב
נקודות אור. סתיו טוריאל/ברני ארדוב

להפועל יש בעיה לא פשוטה בשער. מבלי לתכנן, השחקנים רואים את הקושי של רוי ברנס, הבלמים נצמדים אליו והשחקנים חוששים מכל בעיטה של קשר יריב. מצד אחד זה גורם לדריכות, מצד שני זה מאוד מסוכן.

בזמן שהשחקנים חגגו בסיום, דן איינבינדר, עומרי אלטמן ואנשים נוספים במועדון הרגיעו את כולם והסבירו שסיפור ההישארות רחוק מלהיות גמור. כעת האדומים מקווים שאשדוד לא תוציא נקודה או נקודות בטדי וניצחון עליה יבטיח הישארות בשל הפרש שערים. "עם 20 אלף איש שיתמכו בנו, צריך לנצח את אשדוד. אם לא נעשה את זה, אולי נרד ונאשים רק את עצמנו", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully