וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השותף החדש של לוקה דונצ'יץ': ג'וש ניבו מצטרף לנבחרת סלובניה

2.5.2024 / 14:11

סנטר מכבי תל אביב קיבל דרכון ויופיע הקיץ בטורניר הקדם-אולימפי בפיראוס, בשאיפה לזכות בו ולהגיע לפריז 2024. בעבר נכלל ברשימת המועמדים לנבחרת ישראל, אבל האופציה ירדה בשל ההתנגשות שהייתה אז בין היורוליג לפיב"א

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב מדבר לפני משחק מספר 4 בסדרה נגד פנאתינייקוס/עודד קטש

ג'וש ניבו ינסה להעפיל הערב (חמישי, 21:45) לפיינל פור עם מכבי תל אביב ולהימנע מביקור בשבוע הבא באואקה, אבל דבר אחד כבר בטוח: בקיץ הקרוב הוא יהיה בצד השני של אתונה. הסנטר מצטרף לנבחרת סלובניה ויופיע לצד לוקה דונצ'יץ' בטורניר הקדם-אולימפי בהיכל השלום והאחווה בפיראוס.

ניבו נכלל ברשימות המועמדים של איגוד הכדורסל למשבצת המתאזרח בנבחרת ישראל אחרי הכישלון ביורובאסקט האחרון, אבל בשעת הבחירה הייתה עדיין התנגשות בין משחקי היורוליג לחלונות פיב"א - כך שקאדין קרינגטון הועדף על פניו (גם בגלל השתתפותו בליגת האלופות, וגם בשל החשש מהיעדר הגארדים הישראלים המובילים).

הסלובנים חיפשו בחודשים האחרונים מחליף למייק טובי, שהיה המתאזרח שלהם בטורנירים האחרונים מאז ירש את אנתוני רנדולף. באתר BasketNews פורסם לפני כשלושה שבועות על המגעים בין הצדדים, וכעת נודע לוואלה ספורט על הסגירה הסופית ועל הענקת הדרכון לסנטר מכבי תל אביב.

לניבו יש גם אזרחות ניגרית, אבל הוא לא שיחק במדיה וכך נסללה דרכו להופיע בנבחרת אחרת. סלובניה תפגוש את יוון, קרואטיה, ניו זילנד, הרפובליקה הדומיניקנית בקרב על הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז.

שחקן מכבי תל אביב ג'וש ניבו. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
שחקן מכבי תל אביב ג'וש ניבו/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אולימפיאדת פריז 2024 תצא לדרך ב-24 ביולי ותסתיים ב-11 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully