וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תעמוד לדין על ביזוי ההמנון: "המשיכו לשיר ולעודד"

1.5.2024 / 14:15

תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין משמעתי את סכנין בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים. בקבוצה כבר הביעו חשש שהתופעה תקשה על צירוף שחקנים יהודים

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 1:2/ספורט1

בני סכנין מואשמת בביזוי ההמנון: תובע ההתאחדות הודיע היום (רביעי) כי החליט להעמיד את בני סכנין לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים. הדיון יתקיים ביום חמישי, ה-2 במאי, בשעה 16:30 בנשר.

על פי דו"ח השיפוט, במהלך המשחק האחרון של סכנין נגד הפועל באר שבע במסגרת הפלייאוף העליון באצטדיון טרנר (2:1), "בזמן השמעת ההמנון הלאומי אוהדי בני סכנין המשיכו לשיר ולעודד". בתגובה, לאחר אותה תקרית אוהדי הפועל באר שבע שרו לעברם "שיישרף לכם הכפר".

שחקני בני סכנין בסיום המשחק עם הפועל באר שבע. דני מרון
ערב מתסכל, ולא רק על כר הדשא. שחקני סכנין/דני מרון

אתמול בבני סכנין הביעו חשש שתופעת ביזוי ההמנון במשחקים האחרונים, תשפיע על האפשרות לצרף שחקנים בעונה הבאה.

בקבוצה מתכוונים לשוחח עם אוהדים בעלי השפעה כדי לשים סוף לעניין. במועדון אמרו: "עמדת המועדון תמיד הייתה ברורה ושקופה וכך תישאר. ראשית כל צריך לכבד את ההמנון, אדם אשר יש לו דעה אישית יוכל להשמיעה ולבטאה במישור האישי שלו. יציעי הכדורגל אמורים להיות שדה אשר מניב ערכי ספורט ועשייה חברתית המלכדת את כל רבדי החברה. אנחנו חלק מהכלל של הספורט הישראלי ותמיד ניתן את חלקנו למטרותיו החברתיות. המועדון ישקוד על הסברה בנידון בקרב אוהדיו גם בצפון וגם בדרום".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully