וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים שיתפה סרטון של האוהד החטוף בעזה: "כולם הביתה"

30.4.2024 / 15:25

במועדון מהבירה ממשיכים לקרוא לשחרור החטופים, בתוכם האוהד הרש גולדברג פולין: "אסור להחמיץ את ההזדמנות להחזירו"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל חדרה 1:2/ספורט1

הפועל ירושלים יצאה היום (שלישי) בקריאה נוספת לשחרורו של הרש גולדברג פולין משבי החמאס. בשבוע שעבר ארגון הטרור הרצחני פרסם תיעוד של הצעיר שנחטף ממסיבת הנובה.

הפועל ירושלים, שהרש הוא אוהד שרוף שלה, פרסמה היום תיעוד שלו ממשחק העלייה לליגת העל ופוסט ברשתות החברתיות שלה נכתב: "נברנו בחומרי משחק העלייה ההוא, ויש בחור אחד בהמון, עם כובע מצחייה לבן, שאי אפשר להסיר ממנו את המבט. אלה ימים הרי גורל. אסור להחמיץ את ההזדמנות להחזיר את הירש ליציע. כולם הביתה!".

הוריו של הרש הגיבו ביום רביעי שעבר סרטון שפרסם חמאס, בו נראה בנם בשבי, לכאורה בחלוף 201 ימים. זאת, לאחר שנחטף ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר, ותועד פצוע בידו בסרטון שפורסם בימים הראשונים ללחימה.

"לראות את הסרטון היה מציף", אמרו הוריו, רייצ'ל וג'ון, בסרטון שפרסמו. "אנו חשים הקלה לראות אותו חי, אבל גם מודאגים מהבריאות ומצבו הנפשי, כמו גם לזה של כל החטופים. אנחנו מפצירים בכל מנהיגי הצדדים שמעורבים במשא ומתן - קטאר, מצרים, ארצות הברית, חמאס וישראל: תהיו אמיצים ותגיעו להסכמה על עסקה, כדאי לאחד אותנו עם אהובינו ולסיים את הסבל באזור".

בהמשך, פנו לבנם: "הירש, אם אתה יכול לשמוע אותנו, שמענו את קולך היום בפעם הראשונה זה 201 ימים. אנחנו אוהבים אותך, תישאר חזק, תשרוד", אמרו.

שחקני הפועל ירושלים עם שלט הקורא לשחרורו של הרש גולדברג-פולין משבי חמאס. דני מרון
שחקני הפועל ירושלים עם שלט הקורא לשחרורו של הרש גולדברג-פולין משבי חמאס/דני מרון

אוהדי הפועל ירושלים מניפים בכל משחק שלטים, דגלים וכרזות שקוראים לשחרורו של הרש. גם במשחקים של ורדר ברמן, שלאוהדיה ברית עם אוהדי הפועל ירושלים, קראו לשחרורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully