וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם כאן צריכים לקחת אחריות כדי שטועמה ישיג יותר מקודמיו"

30.4.2024 / 6:35

המנהל שמונה למאמן יעביר אימון ראשון ב"קדנציה" השנייה שלו העונה, ושחקני הפועל ת"א מבינים: "כל אחד צריך להסתכל על עצמו". איינבינדר יחזור להרכב?

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 5:1/ספורט1

בפעם השנייה העונה סלים טועמה נקרא לדגל בהפועל תל אביב והחל מהבוקר (שלישי), עם חזרתם של השחקנים לאימונים, הוא ינסה לשנות אווירה ולמצוא פתרונות על מנת להשאיר את הקבוצה בליגה.

נראה כי תחת טועמה הקפטן דן איינבינדר עשוי לחזור להרכב, וגם מעמדם של מאוויס צ'יבוטה ואוז'בולט יהיה טוב יותר. זיו מורגן צפוי לפתוח לצד בריאן פאסי במרכז ההגנה לאור הרחקתו של אור בלוריאן. ניר דוידוביץ' עובד באופן צמוד מקצועית ומנטאלית עם רוי ברנס על מנת להכין אותו למשחקי ההכרעה.

שחקנים בקבוצה אמרו על טועמה: "הוא איש מערכת, לכולם יש חיבור טוב איתו, אבל אם כולם פה יברחו מאחריות, הוא לא יוציא יותר מאלה שאימנו לפניו. הוא לא קוסם. אבוקסיס הלך, עכשיו שכל אחד יסתכל על עצמו ועל מה הוא יכול לתת".

סלים טועמה באימון של הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
בונה על ותק וניסיון. טועמה מעביר אימון היום/אתר רשמי, הפועל תל אביב

המשחק הקרוב של הקבוצה יהיה בשבת בנתניה. האדומים ביקשו מהמנהלת שתהיה אחידות בימים ובשעות המשחקים בפלייאוף התחתון והתריעו על פוטנציאל גבוה לפגיעה בספורטיביות, אך נכון לעכשיו במנהלת לא ממהרים לעשות זאת, מה גם שיש התנגדות של קבוצות וזכייני השידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully