וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוספי צפוי לפתוח. לוי לשחקני הפועל חיפה: "תשאירו את המשחק חי"

29.4.2024 / 10:00

שחקן הכנף שהיה בספק גדול לדרבי, תורגל בהרכב וצפוי לחזור לצד נאור סבג: "זה משמעותי מאוד". המאמן הזהיר מלחץ ירוק בפתיחה

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:4/ספורט1

בהפועל חיפה השלימו את ההכנות לדרבי הערב (שני, 20:30). בקבוצה מרוצים מההפסד של בני ריינה שהשאיר את הפער מהמקום החמישי על 7 נקודות. המאמן רוני לוי יחל עם ג'ורג' דיבה ופרנן מאיימבו במרכז ההגנה. תומר יוספי שהיה בספק גדול למשחק, צפוי לפתוח בהרכב וזאת על פי התרגולים האחרונים.

רוני לוי יקבל גם את נאור סבג בחזרה למרכז הקישור. "החזרה של סבג ויוספי חשובה מאוד עבורנו", אמר גורם במועדון, "ראינו כמה הם היו חסרים במשחק נגד מכבי תל אביב". בנוסף, יש התלבטות בין פליפה סנטוס לבר לין. לוי אף ניסה לתרגל מערך של שלושה בלמים ביחד עם דניס פוליאקוב וייתכן שיחליט להפתיע ולעלות במערך זה. בחיפה מבינים את המשמעות של המשחק, בעיקר עבור האוהדים.

תומר יוספי, הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
חזרה משמעותית. תומר יוספי/מאור אלקסלסי

רוני לוי אמר לשחקנים לקראת המשחק: "אנחנו צריכים כל הזמן להשאיר את המשחק חי. רק ככה ננצח". לוי דיבר על כך שהיריבה העירונית תנסה להפעיל לחץ מההתחלה ולנסות ליצור לעצמה יתרון מוקדם. בקבוצה מבינים שהיתרון ביציעים יהיה מובהק לטובת הירוקים, אך מאמינים שאלפי האוהדים שיגיעו יעניקו אווירה טובה וידחפו את הקבוצה. "אנחנו רוצים להמשיך לשמח את הקהל שלנו", אמר שחקן בקבוצה, "ניצחון בדרבי שווה המון עבורם וננסה להעניק להם את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully