וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס פוטר מהפועל תל אביב, חן סול התפטר

28.4.2024 / 16:58

המנהל המקצועי בישר למאמן על סיום דרכו אחרי התבוסה 5:1 לבית"ר ירושלים, והתפטר בעצמו. אבוקסיס עמד על הקווים ב-10 משחקים בהם הקבוצה לא ניצחה והשיגה 5 נקודות מ-30 אפשריות

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 5:1/ספורט1

דרמה נוספת בהפועל תל אביב לקראת כניסת החג. המנהל המקצועי חן סול הודיע ליוסי אבוקסיס על סיום תפקידו במועדון. לאחר מכן מינה סול את סלים טועמה למאמן עד לסיום העונה ומיד הגיש מכתב התפטרות מהמועדון.

מדובר בפרק נוסף בעונה המסויטת של הפועל תל אביב, שהגיעה אמש (שבת) לשיא עם תבוסה היסטורית 5:1 לבית"ר ירושלים. בתום ההפסד האדומים ירדו מתחת לקו האדום והם במרחק 3 נקודות מחוף מבטחים. אבוקסיס סיים את דרכו אחרי 10 משחקים בהם הקבוצה לא ניצחה אפילו פעם אחת. היא צברה 5 נקודות מ-30 אפשריות וב-10 המשחקים הללו הפרש השערים שלה היה 16:4.

לאבוקסיס חוזה לעונה נוספת בעלות של 1.5 מיליון שקלים, כאשר כעת זה הופך לחוב עבור המועדון ועבור אדמונד ספרא בהנחה אם ירכוש את הקבוצה.

טועמה עמד על הקווים בניצחון האחרון של האדומים העונה, 1:3 על מ.ס אשדוד בבלומפילד כששימש כמאמן מחליף.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
אבוקסיס אתמול/קובי אליהו

סול אמר לאחר ההודעה על התפטרותו: "אני רוצה להודות לדייויד, מייקל וכל קבוצת הניהול על ההזדמנות. כמי שעמד בראש המערכת, האחריות על מצב הקבוצה היא שלי. סלים, הצוות המקצועי והשחקנים צריכים כרגע להתרכז במשימה היחידה שנותרה העונה - להשאיר את המועדון בליגה. אני סומך על סלים והשחקנים ומאמין שיש להם את היכולת לעמוד במשימה".

מנכ"ל המועדון, עמית פסט: "העונה התמודדנו עם אתגרים רבים - וחן, בתור המנהל המקצועי של הקבוצה, בחר לקחת אחריות ולהתקדם הלאה. בשם המועדון, אני רוצה להודות לחן ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך. זו פנייה לכול מי שהפועל תל אביב חשובה לו, לפנינו 3 משחקי גמר, רק ביחד נוכל לעבור אותם בהצלחה ולהישאר בליגה, אוהדי הפועל תמיד ידעו להתלכד סביב הקבוצה ברגעי משבר, "זה הרגע וזו השעה", המועדון צריך אתכם, השחקנים צריכים אתכם, נילחם עד הסוף ולא נוותר. אנחנו נשרוף את הדשא ואתם תתנו את הגרון שלכם. יאללה הפועל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חן סול, ראש מחלקת הכדורגל של הפועל תל אביב. דני מרון
לקח אחריות מאוחר. סול/דני מרון

מה נותר להן עד סיום העונה?

מ.ס. אשדוד: בית"ר ירושלים (חוץ, 6 במאי), הפועל תל אביב (חוץ, 11 במאי), הפועל ירושלים (בית, 18 במאי)

הפועל תל אביב: מכבי נתניה (חוץ, 4 במאי), מ.ס. אשדוד (בית, 11 במאי), הפועל חדרה (חוץ, 18 במאי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully