וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תחושת חוסר אונים": הפועל פ"ת השבורה משרטטת את ההתפרקות

עודכן לאחרונה: 28.4.2024 / 9:36

לם טוען ש"כולם אשמים", לריקן ברור ש"המועדון יודע איפה טעה": "כל הסימנים הראו על ירידת ליגה. לא יודע מה אעשה בעונה הבאה"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל פתח תקוה 0:1/ספורט1

אווירת נכאים בהפועל פתח תקוה אחרי ההפסד אמש (שבת) למ.ס. אשדוד שהכריע: אחרי עונה אחת בלבד, המלאבסים חוזרים לליגה הלאומית. לאחר המשחק שוחח אבי ריקן עם השחקנים בחדר ההלבשה ואמר להם: "ירדנו ליגה, אבל צריך לכבד את המקצוע. יש עוד שלושה משחקים עד סוף העונה וכולם חייבים להגיע אליהם בשיא הרצינות".

בנועלת הטבלה מאוכזבים מאוד, לאחר שהשילוב בין השחקנים הוותיקים לצעירים חסרי ניסיון לא הוכיח את עצמו, וכך גם חילוף המאמנים באמצע העונה: בני לם לא ניצח ולו משחק אחד. "אם הייתי בטוח שנרד, לא הייתי מגיע", אמר המאמן. "חשבתי שאני יכול לעזור לקבוצה, אבל לא אעשה סיכומים היום. זו פעם ראשונה שאני יורד ליגה, בחיים לא חוויתי את זה. אני לא מצטער, יש הרבה דברים, כולם אשמים. הגעתי אחרי ינואר ולא יכולתי לשנות את מצבת השחקנים, אבל עדיין האמנתי. מבחינת רצון והתלהבות זו קבוצה שנותנת הכל מדקה ראשונה עד אחרונה. ברוב המשחקים שיחקנו טוב אבל אנחנו סופגים שערים בדקות מכריעות. זה סימפטום של קבוצה שיורדת".

בני לם מאמן הפועל פתח תקוה. לירון מולדובן
"כולם אשמים". בני לם/לירון מולדובן

גם ריקן התייצב אל מול שאלות העיתונאים אחרי הירידה ואמר: "כשאתה לא מנצח משחקים אחרונים, שעוד אפשר להישאר, אז זו התוצאה. כשאנחנו סופגים שערים בדקות האלה... בשבוע שעבר שיחקנו טוב ועדיין וספגנו, וגם עם חצאי החלטות שיפוט לפה ושם - כל הסימנים מראים על ירידת ליגה. היו כל כך הרבה דברים במהלך העונה שקרו וגרמו לזה. אנחנו השחקנים אשמים ואני בטוח שגם המועדון יודע איפה הוא נפל בדרך. גם המלחמה פגעה בנו, היה קשה לעשות התאמות. יש עוד המון דברים, אבל אני רוצה לסכם רק בסוף כדי לשמור על מקצועיות".

הקשר הוותיק הוסיף ואמר: "אני לא מצטער על שום דבר שעשיתי, מאוד אוהב את המועדון הזה. אני לוקח אחריות ואהיה מקצוען עד הסוף, גם לדבר איתכם עכשיו זה לא פשוט אבל אני הרבה שנים בכדורגל ולצד תארים זה חלק מהקריירה, אני לוקח אחריות. הקהל ליווה אותנו כל העונה ודחף והם עברו רגעים". על עתידו האישי אמר: "העונה לא הסתיימה ואני לא חושב על העונה הבאה, עוד לא החלטתי מה אני עושה עם עצמי. עברתי עונה לא פשוטה, יש תחושה של חוסר אונים וזה לא קרה לי בקריירה. הייתי בסדר פיזית ואני רוצה לנוח אחרי העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אבי ריקן שחקן הפועל פתח תקוה מאוכזב. לירון מולדובן
"תחושה של חוסר אונים". ריקן/לירון מולדובן

כעת במועדון יתפנו לבניית הקבוצה לעונה הבאה. בני לם אמנם אמר בסיום המשחק שבשל החוזה שיש לו לעונה הבאה הוא ימשיך גם בלאומית, אך ההערכה היא שלא יאמן. גם במצבת השחקנים ייערכו שינויים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully