וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של לאיוס: "אחתוך את היד שלי לפני שארים אותה על ילד"

עודכן לאחרונה: 28.4.2024 / 1:01

המתח עושה את שלו: סרטון מיציע הפועל ת"א מראה את אח של לאיוס מכה ילד. לטענת אחיו של הכדורגלן, התקרית הסתיימה בשלום: "רק הדפתי את האבא. בסיום התנצלנו ולחצנו ידיים"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 5:1/ספורט1

הפועל תל אביב ספגה הערב (שבת) השפלה כואבת בבית, כשהובסה 5:1 על ידי בית"ר ירושלים וירדה מתחת לקו האדום, שלושה מחזורים לסיום העונה - והלחץ עושה את שלו.

אחרי המשחק נראו אירועים אלימים מחוץ לאצטדיון, כאשר עשרות אוהדים ניסו לפרוץ למתחם השחקנים באצטדיון ונהדפו על ידי המשטרה והמאבטחים, אבל גם במהלך המשחק נרשמו תקרית אלימות בתוך האיצטדיון, כאשר על פי סרטון ויראלי ברשתות החברתיות, אחיו של הישאם לאיוס רוני נראה מכה ילד, אוהד הפועל תל אביב, שלכאורה קילל את אחיו השחקן.

לטענת אוהדים ששהו במקום, רוני תקף את האוהד הצעיר בתגובה לכך שקילל את אחיו השחקן. עם זאת, הוא עצמו טוען שבא לעזור למישהו אחר שהותקף. כך או כך, אין ספק שהמתח עולה במועדון, שחושש מירידת ליגה.

רוני לאיוס הגיב: "בזמן שהישאם יצא היה אוהד שקילל אותו וניסה לפרוץ למגרש ולהכות אותו. ירדתי ועצרתי אותו והתחיל עימות בינינו שנגמר מהר. אפילו לא ראיתי את הילד שרואים בסרטון , הוא כנראה בא מהצד לעזור ובסרטון זה נראה רע, אבל לא ראיתי את הילד בכלל, רק הדפתי את האבא. בסיום גם שנינו התנצלנו ולחצנו ידיים".

הוא הוסיף והדגיש: "בשום אופן לא ראיתי את הבן של הבחור. הוא קפץ בסוף. לצערי מי שצילם, צילם רק 5 שניות אחרונות באירוע. מבקש שהסרטון יימחק כי הוא מטעה. אין לי בעיה שתקבלו את הסרטון המלא מהמצלמות של האצטדיון ותראו הכל. אחתוך את היד שלי לפני שארים אותה על ילד. אני הולך לתבןע את הבחור שהעלה אותו בטוויטר. זה חמור מאוד".

הפועל תל אביב הגיעה ל-10 משחקים רצופים ללא ניצחון - כולם תחת יוסי אבוקסיס - ואם אכן הפועל תל אביב תרד ליגה, בשנה הבאה היא אולי תצא לדרך חדשה תחת בעלים חדש, משפחת ספרא שהגיעה להבנות עם הבעלים הנוכחיים, אבל אולי זה יקרה בליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully