וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אוהדי הפועל ת"א פרצו לאזור חדר ההלבשה, אבוקסיס לא מתפטר

27.4.2024 / 22:15

התבוסה ההיסטורית 5:1 לבית"ר ירושלים וההתקרבות לירידת ליגה הציתו את הקהל. שלושה נעצרו, אבוקסיס התעקש שהוא נשאר. רוב שחקני הפועל תל אביב בחרו שלא להתעמת עם האוהדים שהמתינו בחודורוב

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 5:1/ספורט1

עשרות אוהדי הפועל תל אביב פרצו הערב (שבת) לאזור חדר ההלבשה של הקבוצה ונעצרו על ידי עשרות כוחות משטרה שהגיעו למקום - רגע לפני שהם מצליחים להיכנס לחדר ההלבשה עצמו. מאות אוהדים נוספים המתינו מחוץ לבלומפילד, קיללו וקראו נגד השחקנים ואנשי הצוות המקצועי בתום התבוסה ההיסטורית 5:1 לבית"ר ירושלים. בעקבות הניצחון של מ.ס. אשדוד על הפועל פתח תקוה במשחק המקביל, האדומים ירדו מתחת לקו אדום ומרוחקים 3 נקודות מהינצלות - כנראה בדרך לירידה שלישית בתולדות של המועדון.

לאחר מכן אוטובוס הפועל תל אביב הגיע למתחם האימונים על שם חודורוב ללא מרבית השחקנים, שרכביהם נשארים במתחם אך בשלב זה מעדיפים שלא להגיע למקום. סלים טועמה ניסה להרגיע את האוהדים, שאמרו לו: "אנחנו יורדים ליגה, ולשחקנים לא אכפת, הם נגדנו. שכולם יהיו גברים ויבואו לדבר איתנו".

המשטרה הודיעה מאוחר יותר שהיא עצרה שלושה חשודים "בגין תקיפה וניסיון פריצה למשרדי הנהלת קבוצת הפועל תל אביב". עוד נמסר מהמשטרה: "בסיום המשחק רוב הקהל של הקבוצות התפזר בשקט מהאצטדיון כאשר כוחות משטרה גדולים נמצאים במקום ושומרים על הסדר. במקביל התקבל דיווח כי עשרות אוהדים החלו להתעמת עם מאבטחי אצטדיון בלומפילד כאשר הם מנסים לפרוץ למשרדי הנהלת הקבוצה. כוחות משטרה שהגיעו מיד למקום, הדפו ופיזרו את הפורעים, במהלך הפיזור נעצרו שלושה אוהדים אשר תקפו את המאבטחים".

עומרי אלטמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
איזו אכזבה. אלטמן/קובי אליהו

צפו בהתפרעות אוהדי הפועל תל אביב

צפו: אוהדים של הפועל תל אביב מנסים לפרוץ לחדר ההלבשה/מתוך הרשתות החברתיות
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"זה הכדורגל וצריך להתמודד גם עם זה". אבוקסיס/קובי אליהו
צפו: אוהדים של הפועל תל אביב מנסים לפרוץ לחדר ההלבשה אחרי ההפסד לבית"ר/מתוך הרשתות החברתיות

"התחושות קשות, להפסיד משחק כזה חשוב בצורה כזו", אמר יוסי אבוקסיס, שהדגיש שהוא לא שוקל להתפטר, "המחצית הראשונה שלנו הייתה הכי טובה מאז שהגעתי. עשינו טעות קשה וספגנו בקרן, רדפנו, הגענו למצבים ולא כבשנו. בתחילת המחצית השנייה הייתה התפרקות מאוד מאכזבת וכואבת, אבל זה הכדורגל וצריך להתמודד גם עם זה".

הפועל תל אביב פיגרה 1:0, אבל ספגה פעמיים בדקות 50 ו-55 ולאחר מכן התפרקה לגמרי. אבוקסיס אמר: "בהפסקה הייתה תחושה טובה, כולם הרימו אחד את השני. אבל לא נכנסנו טוב, ספגנו שני שערים מהירים וכאן המשחק כבר היה גמור. השחקנים איבדו משמעת טקטית וריכוז וככה סופגים שערים נוספים. במחצית השנייה כל כדור עומק שלהם היה מצב לגול".

אבוקסיס התיחס בקצרה להיעדרות של אמיליוס זובאס, שנפצע באימון המסכם: "אני עדיין לא יודע מה קרה שם. הוא נפצע באימון, לא ידענו מה חומרת הפציעה והבנו שהוא עלה על טיסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully