וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת מכירה: הפועל תל אביב הגיעה להבנות עם אדמונד ספרא

עודכן לאחרונה: 27.4.2024 / 9:20

עסקת העברת המועדון ממינצברג לאיש העסקים האמיד מתקרבת: "המטרה - להגיע לשיתוף פעולה מלא שיביא לסיכום סופי לאחר דיונים נוספים ובדיקת נאותות. שני הצדדים מחויבים לעבוד יחד לטובת עתיד מזהיר לאוהדי הקבוצה"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

עסקת מכירת הפועל תל אביב לאיש העסקים אדמונד ספרא מתקרבת לכדי לסיכום. האדומים הודיעו הבוקר כי אמש "התקשרו הצדדים במזכר הבנות בנוגע למכירת גרעין השליטה של המועדון".

בהפועל תל אביב הוסיפו וסיפרו כי "המטרה ההדדית של הצדדים היא לעסוק בתהליך בשיתוף פעולה מלא, שיביא לסיכום סופי לאחר דיונים נוספים ובדיקת נאותות. שני הצדדים מחויבים לעבוד יחד בכדי להבטיח עתיד מזהיר לאוהדי הקבוצה, לשמור על ערכי המועדון ולקדם השקעות בישראל באמצעות הספורט".

מייקל מינצברג, דייויד מינצברג מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
עידן חדש בפתח. המינצברגים/דני מרון

הצדדים מנהלים מגעים בשבוע האחרון, כשלפני שישה ימים סיפר דייויד מינצברג: "אני תמיד מעוניין לשוחח עם אנשים שרוצים להשקיע בישראל, במועדון שלנו ובספורט. אשמח לדבר עם כל אחד, אבל זו לא הזדמנות שניתנה לי בינתיים ולכן הפוקוס שלי הוא להמשיך בהפועל תל אביב. המטרה למכור את המועדון בסוף, ביום אחד, לאדם הנכון - אולי בעוד 15 או 20 שנה, אבל אם יש מישהו שמעוניין אשמח לדבר עם אדע מי זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully