וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיים את דרכו? בהפועל תל אביב תוהים לגבי "אירוע מוזר" עם זובאס

26.4.2024 / 15:17

השוער שהמריא לליטא נשמע לחוץ מפציעת הברך, במועדון הופתעו מהתנהלותו ומהמהירות בה מצא טיסה: "מעלה המון סימני שאלה". מינצברג וספרא הגיעו לסיכום ויחתמו בקרוב על מזכר הבנות

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

דרמה גדולה נרשמה היום (שישי) בהפועל תל אביב כשאמיליוס זובאס נפצע ונטש את האימון המסכם לקראת המפגש עם בית"ר ירושלים מחר (20:00, ספורט4), אלא שמאחורי הקלעים תוהים גורמים במועדון לגבי התנהלותו של זובאס, שייתכן כי סיים את דרכו במועדון.

זובאס סיפר לצוות הרפואי שהרגיש "קנאק" בברך ולדעתו יש לו קרע במניסקוס, או נזק רציני אחר במפרק. השוער נשמע לחוץ מאוד מהפציעה, ולאחר שנקבע כי לא יוכל לשחק מול בית"ר, אישר לו המנהל המקצועי חן סול להמריא לבדיקות במולדתו ליטא, שם גם יבצע MRI.

זובאס נצפה בשדה התעופה ובעקבות כך החלה חרושת שמועות לפיהן הוא טס לעבור בדיקות רפואיות בקבוצה אחרת. גורמים בהפועל תל אביב פקפקו במהירות שבה זובאס השיג טיסה לליטא ובצורת התנהלותו, ולא מן הנמנע, כאמור, שהשוער לא יעמוד יותר בין הקורות של האדומים. במועדון עוקבים אחר האירוע וינסו להבין בשבוע הבא מה מצבו הרפואי של הליטאי, והאם יש סיכוי שיחזור לסייע לקבוצה במאבקי התחתית.

בהפועל תל אביב אומרים: "האירוע מאוד מוזר, זובאס מעלה המון סימני שאלה. אבל הוא ביקש לטוס, וקיבל אישור".

שוער הפועל תל אביב אמיליוס זובאס. דני מרון
ייתכן שסיים את דרכו בהפועל תל אביב. אמיליוס זובאס/דני מרון

במקביל, מזכר ההבנות בין דייויד מינצברג לדייויד ספרא הגיע לסיכום סופי ובקרוב תהיה החתימה על המסמך, שאינו בעל תוקף משפטי אך מבשר את תחילת המו"מ בין הצדדים, כאשר בשלב הבא ייבדקו הנתונים הכספיים של המועדון לעומק ולאחר מכן תבוצע בדיקת נאותות, לאחריה ניתן יהיה להבין האם ספרא ירכוש את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully